اپلیکیشن پزشک بوک نخستین سیستم ارائه دهنده ی خدمات پزشکی به صورت جامع و یکپارچه می باشد . یکپارچگی این اپلیکیشن از لحظه ی ثبت نام آغاز می شود، بدین معنا که بیمار ثبت نام کرده، پزشک مورد نظر را انتخاب، و سپس مشاوره ی آنلاین ویدئویی یا متنی یا نوبت حضوری را انتخاب می نماید

سیستم جامع مشاوره،نوبت دهی و پرونده الکترونیک در کرونا

سلامت نیوز:سیستم جامع مشاوره، نوبت دهی و پرونده الکترونیک در کرونااپلیکیشن پزشک بوک نخستین سیستم ارائه دهنده ی خدمات پزشکی به صورت جامع و یکپارچه می باشد . یکپارچگی این اپلیکیشن از لحظه ی ثبت نام آغاز می شود، بدین معنا که بیمار ثبت نام کرده، پزشک مورد نظر را انتخاب، و سپس مشاوره ی آنلاین ویدئویی یا متنی یا نوبت حضوری را انتخاب می نماید.

به گزارش سلامت نیوز  در پزشک بوک برای هرگونه مشاوره ویدئویی امکان نوبت دهی وجود دارد. این بدین معناست که به جای ثبت درخواست مشاوره و انتظار برای تماس مشاور با شما، میتوانید زمانی که برای صحبت با پزشک برایتان مناسب است را انتخاب نمایید. البته لازم است حتما 5 دقیقه قبل  از زمان مشاوره آنلاین باشید تا امکان برقراری مشاوره وجود داشته باشد.

یکی از قابلیت های ویژه و منحصر به فرد پزشک بوک درست همینجاست. چنانچه مراجعه ی حضوری به پزشک توسط بیمار انتخاب گردد، پس از اتمامِ ویزیت، پرونده ی پزشکی بیمار به طور کامل توسط پزشک تشکیل و تکمیل می گردد و برای همیشه در سوابق بیمار باقی خواهد ماند.

بیمار از این پس با مراجعه به هر پزشک دیگر، دارای پرونده الکترونیک یکپارچه خواهد بود، بنابراین خطای پزشکی و تداخلات احتمالی دارویی تا حد زیادی کاهش پیدا خواهد کرد. قابلیت پرونده ی الکترونیکی می تواند پیش زمینه ای برای الکترونیکی شدن نسخه در سیستم پزشکی کشور باشد.

قابلیت دیگری که باید به آن اشاره کرد نوبت دهی (بین مریض) می باشد. پزشک بوک برای رفاه حال بیماران قابلیتی به نام نوبت بین مریض به اپلیکیشنِ خود اضافه کرده است که با استفاده از این خدمت، بیماران می توانند بدون انتظارهای طولانی در مطب پزشک، نوبت بین مریض ثبت کرده و بدون معطلی ویزیت شوند. 

پزشک بوک با بررسی تجربه های کاربریِ سیستم و به روز رسانی های نرم افزار خود توانسته رابط کاربری بسیار ساده و آسانی طراحی نماید تا کاربران بتوانند به سرعت و بسیار ساده خدمات مورد نیاز خود را دریافت نمایند.

کاربران به سادگی و تنها با وارد کردن یک شماره موبایل در این اپلیکیشن ثبت نام شده و می توانند خدمات مورد نظر خود را دریافت نمایند. 

 

اجباری/رایگان

حق عضویت

بلی

مشاوره متنی

بلی

مشاوره ویدئویی

بلی

نوبت‌دهی مشاوره آنلاین

بلی

نوبت‌دهی برای مطب

بلی

مقاله و مطالب علمی

بلی

تشکیل پرونده الکترونیکی پزشک

بلی

نوبت دهی بین مریض

بلی

کنسل کردن نوبت و عودت وجه

بلی

امکان یافتن نزدیکترین پزشک

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha