طبق اعلام وزارت بهداشت، ویروس کرونا تا ظهر چهارشنبه (۱۶ مهر ۹۹) ۴۸۳ هزار و ۸۴۴ نفر را در ایران به طور قطعی مبتلا کرده و در مجموع تا این روز ۲۷ هزار و ۶۵۸ نفر را به کام مرگ کشانده است. از سوی دیگر، ۳۹۷ هزار و ۱۰۹ نفر در ایران تاکنون بهبود یافته‌اند. بررسی آمارهای وزارت بهداشت نشان می‌دهد که طی ۱۰ روز اخیر (۷ تا ۱۶ مهر) به طور متوسط در هر ساعت ۱۵۶ نفر در ایران مبتلا و حدود ۹ نفر قربانی این ویروس شده‌اند. البته در هر ساعت ۹۵ نفر نیز بهبود یافته‌اند.

سلامت نیوز:طبق اعلام وزارت بهداشت، ویروس کرونا تا ظهر چهارشنبه (۱۶ مهر ۹۹) ۴۸۳ هزار و ۸۴۴ نفر را در ایران به طور قطعی مبتلا کرده و در مجموع تا این روز ۲۷ هزار و ۶۵۸ نفر را به کام مرگ کشانده است. از سوی دیگر، ۳۹۷ هزار و ۱۰۹ نفر در ایران تاکنون بهبود یافته‌اند. بررسی آمارهای وزارت بهداشت نشان می‌دهد که طی ۱۰ روز اخیر (۷ تا ۱۶ مهر) به طور متوسط در هر ساعت ۱۵۶ نفر در ایران مبتلا و حدود ۹ نفر قربانی این ویروس شده‌اند. البته در هر ساعت ۹۵ نفر نیز بهبود یافته‌اند.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا،در این اینفوگرافیک روند شیوع کرونا در ایران طی یک ماه اخیر (از ۱۶ شهریور تا ۱۶ مهر) را مشاهده می‌کنید.

منبع داده‌ها: آمارهای اعلام‌شده از سوی وزارت بهداشت

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha