پنجشنبه ۱۷ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۸
کد خبر: 300993

برای تمام همکارانی که در حوزه بهداشت و درمان در مواجهه با ویروس کرونا هستند، دستور تزریق صادر شده است و برای بقیه مردم که نیازمند واکسن هستند به مرور زمان تهیه می‌شود.

وزارت بهداشت: امسال همه‌گیری آنفلوانزا نخواهیم داشت

سلامت نیوز:برای تمام همکارانی که در حوزه بهداشت و درمان در مواجهه با ویروس کرونا هستند، دستور تزریق صادر شده است و برای بقیه مردم که نیازمند واکسن هستند به مرور زمان تهیه می‌شود.

رئیس مرکز مدیریت شبکه وزارت بهداشت، با اشاره به رعایت پروتکل های بهداشتی، گفت: امسال اپیدمی آنفلوانزا نخواهیم داشت.

به گزارش مهر، جعفر صادق تبریزی، اظهار داشت: اولویت‌های دریافت واکسن به مراکز بهداشتی درمانی در دستورالعمل ارسال شده که شامل اولویت اول زنان باردار، افراد دیالیزی، سالمندان، بیماران بدخیم، مراکز نگهداری معلولین و زندان‌ها هستند.

وی افزود: برای تمام همکارانی که در حوزه بهداشت و درمان در مواجهه با ویروس کرونا هستند، دستور تزریق صادر شده است و برای بقیه مردم که نیازمند واکسن هستند به مرور زمان تهیه می‌شود.

رئیس مرکز مدیریت شبکه در مورد اپیدمی آنفلوانزا در فصل سرد سال، گفت: امسال با وجود کرونا و دستورالعمل‌های بهداشتی ارائه شده به مردم شامل استفاده از ماسک، فاصله‌گذاری اجتماعی، شستن مداوم دست‌ها، اپیدمی آنفلوانزا را نخواهیم داشت.

وی در مورد مرحله سوم غربالگری، افزود: در این مرحله وظیفه اصلی ارائه خدمات به افراد جامانده است.

تبریزی با ابراز امیدواری برای اینکه در این مرحله بتوانیم به پوشش ۹۵ تا ۹۷ درصدی برسیم، هدف از مرحله سوم غربالگری را ارائه خدمات به مادران باردار، سالمندان و افرادی که به هر دلیل نتوانسته اند با ما مشارکت داشته باشند، عنوان کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha