شنبه ۱۹ مهر ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۹
کد خبر: 301043

یک کارشناس سازمان هواشناسی به بررسی وضعیت جوی چند روز آینده کشور پرداخت.

تدوام وزش باد در بیشتر نقاط کشور

سلامت نیوز:یک کارشناس سازمان هواشناسی به بررسی وضعیت جوی چند روز آینده کشور پرداخت.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از میزان،فریبا گودرزی در خصوص آخرین وضعیت آب‌وهوایی کشور گفت: امروز صبح در بیشتر مناطق کشور دمای هوا نسبت به روز‌های گذشته کاهش یافته‌است، به طوری که طی امروز دمای شهر قوچان به ۸ درجه زیر صفر رسید و فریمان و فاروج هم دمای هوای ۳ درجه زیر صفر را داشتند.


وی ضمن اشاره به اینکه طی امروز در مرکز و نوار شرقی کشور با کاهش دما روبه رو هستیم، ادامه داد: در این مناطق همچنین انتظار وزش‌های باد‌های شدید که می‌تواند خیزش گرد‌وخاک را به همراه داشته باشد، را داریم.

این کارشناس سازمان هواشناسی با بیان اینکه در ارتفاعات کرمان رگبار‌های پراکنده باران رخ می‌دهد، اظهار کرد: طی روز‌های یکشنبه و دوشنبه وزش باد در این مناطق تداوم دارد و از روز سه‌شنبه تا آخر هفته آیند روند افزایش نسبی دما پیش‌بینی می‌شود.


گودرزی افزود: در شمال غرب، غرب و سواحل شمالی تا آخر هفته پدیده خاصی رخ نمی‌دهد و آسمانی صاف داریم و همچنین با روند افزایش تدریجی دما مواجه هستیم.


وی در خصوص آخرین وضعیت جوی پایتخت توضیح داد: آسمان تهران امروز صاف تا قسمتی ابری است و گاهی وزش باد در آن رخ می‌دهد و بشینه دمای آن به ۲۰ درجه سانتی‌گراد می‌رسد و تا آخر هفته برای این شهر پدیده خاصی پیش‌بینی نمی‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha