سلامت نیوز : آنژیوگرافی و بازکردن رگهای کرونر قلب با بالون و فنر در بیماران سکته قلبی به صورت اورژانس و شبانه روزی در بیمارستان قلب شهید رجایی تهران با موفقیت انجام شد.

به گزارش ایسنا، مرحله اول طرح انجام آنژیوگرافی و بازکردن رگهای کرونر قلب با بالون و فنر در بیماران سکته قلبی به صورت اورژانس و شبانه روزی در بیمارستان قلب شهید رجایی تهران وابسته به دانشگاه علوم پزشکی تهران با موفقیت به پایان رسید.

در این طرح که مطابق با آخرین استانداردهای درمان بیماران سکته حاد قلبی طراحی شده، تمام بیمارانی که در فاز حاد سکته قلبی مراجعه کرده‌اند، مورد آنژیوگرافی و سپس بازکردن رگ با فنر قرار گرفتند.

به گفته دکتر علیرضا جلالی فراهانی، رئیس مرکز آموزشی، تحقیقاتی و درمانی شهید رجایی، بیش از 300 بیمار طی دو سال با این روش مداوا شدند و نتایج درمانی با بهترین مراکز دنیا برابری داشته است.

وی در این زمینه افزود: امروزه در اکثر کشورهای پیشرفته باز کردن رگ بسته شده براثر سکته قلبی در فاز حاد و در کوتاهترین زمان ممکن بهترین روش درمانی تلقی می‌شود و تاکید پزشکان متخصص قلب بر درمان زودهنگام این بیماران است.

شایان ذکر است، با توجه به نتایج موفق طرح، قرار است که مراحل بعدی به صورت انجام آنژیوگرافی و آنژیوپلاسی اورژانس به صورت شبانه روزی و در تمام ایام سال با کمک اساتید فوق تخصص این رشته در بیمارستان قلب شهید رجایی همچنان تداوم یابد.

علاقه مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 23922756 تماس حاصل نمایند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha