سلامت نیوز : عزت‌الله انتظامی گفت: كارگردانان می‌توانند از محل درآمد فیلم‌های پرفروش خود به بیماران نیازمند از جمله بیماران مبتلا به ام‌اس كمك كنند.

امروز عزت‌الله انتظامی در نشست خبری انجمن ام‌اس ایران اظهار داشت:‌ مردم هنرمندان را دوست دارند و هنرمندان می‌توانند از این موقعیت به نفع مستمندان و افراد نیازمند استفاده كنند.

وی افزود: به عنوان مثال كارگردانانی كه فیلم آنها خوب فروش كرده است می‌توانند مقداری از درآمد فیلم را صرف بیماران مستمند مانند ام‌‌اس كنند.

انتظامی تصریح كرد: به منظور كمك به بیماران ام‌اس قرار است سه‌شنبه پس‌فردا بیست و یكم تیر ساعت 21 در سینمای عصرجدید مردم به همراه خیرین گردهم آیند تا به بیماران نیازمند ام‌اس كمك كنند.

در ادامه مراسم مجید قمی عضو هیئت مدیره انجمن ام‌اس ایران اظهار داشت: انجمن ام‌اس بعد از یك دهه فعالیت به دنبال روش‌های جدید برای جذب كمك‌های مردمی است تا بتواند كارهای علمی و كمك به بیماران را بیشتر كند.

وی با بیان اینكه امیدواریم پزشكان ایرانی داروی شفای ام‌اس را كشف كنند تصریح كرد: زمانی بود كه حتی پزشكان عمومی با بیماری ام‌اس آشنایی كافی نداشتند ولی خوشبختانه با اطلاع‌رسانی صورت گرفته جامعه نسبت به این بیماری آشنا شده است.

قمی اضافه كرد: «استاد انتظامی در كارهای خیر از جمله كمك به بیماران دست توانایی دارد».

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha