آجیل‌ها ازجمله محبوب‌ترین تنقلات سالم هستند. افرادی که می‌خواهند شکم شش تکه داشته باشند و کسانی که به دنبال راهی برای کاهش کلسترول بد بدنشان هستند، حتما باید آجیل را در برنامه غذایی روزانه‌شان داشته باشند. پروتئین بالای آجیل‌ها کمک می‌کند تا ساعت‌های طولانی‌تری احساس سیری داشته باشید، به همین خاطر ریزه‌خواری‌تان به‌طور کامل برطرف می‌شود. برای کنترل ریزه‌خواری می‌توانید یک مشت آجیل خام را به‌عنوان میان وعده مصرف کنید، یا اینکه کمی آجیل روی سالادتان بریزید و طعم و مزه آن را جذاب‌تر کنید.

خرید متنوع ترین و با کیفیت ترین آجیل و خشکبار با ارسال رایگان از بارجیل

آجیل‌ها ازجمله محبوب‌ترین تنقلات سالم هستند. افرادی که می‌خواهند شکم شش تکه داشته باشند و کسانی که به دنبال راهی برای کاهش کلسترول بد بدنشان هستند، حتما باید آجیل را در برنامه غذایی روزانه‌شان داشته باشند.

پروتئین بالای آجیل‌ها کمک می‌کند تا ساعت‌های طولانی‌تری احساس سیری داشته باشید، به همین خاطر ریزه‌خواری‌تان به‌طور کامل برطرف می‌شود. برای کنترل ریزه‌خواری می‌توانید یک مشت آجیل خام را به‌عنوان میان وعده مصرف کنید، یا اینکه کمی آجیل روی سالادتان بریزید و طعم و مزه آن را جذاب‌تر کنید.ا

گر قصد خرید آجیل را دارید، باید به سایت آجیل بارجیل مراجعه و درباره انواع آجیل اطلاعات کسب کنید، سپس قیمت آجیل‌های متنوع را بررسی کنید و درنهایت به سراغ خرید آجیل‌های دلخواهتان بروید.

بارجیل چیست و چه کار می‌کند؟

بارجیل یک آجیل سرای آنلاین است که همه نوع آجیل و میوه خشک و خشکبار را عرضه می‌کند. شما برای تهیه آجیل و خشکبار دلخواهتان کافی است وارد این فروشگاه شوید؛ جنس مورد نظرتان را انتخاب کنید و هزینه آن را بپردازید. بارجیل محصول مورد نظرتان را برایتان ارسال می‌کند.

قیمت بادام هندی؛ یکی از قیمت مناسب‌ترین آجیل‌ها

قیمت بادام هندی خام معمولاً از بادام هندی‌های طعم دار شده کم‌تر است؛ بنابراین اگر می‌خواهید همیشه آجیل در خانه داشته باشید و این بار بادام هندی را برای مصرف انتخاب کرده‌اید، می‌توانید بادام هندی خام را تهیه کنید. پرطرفدارترین نوع بادام هندی نوع شور آن هست که برای دیدن قیمت بادام هندی شور به سایت بارجیل مراجعه کنید.

با وجود اینکه مصرف آجیل خام برای بدن بهتر است، اما بعضی از افراد ترجیح می‌دهند که آجیل‌ها را در طعم‌ها و مزه‌های مختلف امتحان کنند تا برایشان جذاب باشد. اگر شما هم جز این افراد هستید، می‌توانید یک یا چند نمونه از بادام هندی‌های طعم دار بارجیل را بخرید؛ و این بار این آجیل خوشمزه را با طعم و مزه‌ای متفاوت امتحان کنید.

خرید آجیل اینترنتی فقط از بارجیل

خرید اینترنتی آجیل مزایا و معایب خاص خودش را دارد! بعضی از فروشگاه‌های اینترنتی آجیل‌های کهنه را به‌جای محصولات نو به فروش می‌رسانند و اعتماد مشتریانشان را از دست می‌دهند. بعضی دیگر از آن‌ها فقط به فکر ثبت سفارش انبوه هستند و نظارتی روی بسته‌بندی و ارسال آجیل‌ها طبق زمان‌بندی ندارند. بعضی از فروشگاه‌های اینترنتی هم بعد از فروش محصولات به‌هیچ‌عنوان نظرات مشتریان برایشان مهم نیست!

اما بارجیل آمده تا تمام این مشکلات را کنار بزند و اعتماد مشتریان را برای خرید اینترنتی آجیل و خشکبار جلب کند. قیمت رقابتی و منصفانه، کیفیت درجه یک آجیل‌ها و از همه مهم‌تر مشتری مداری بارجیل، همان چیزی است که خرید اینترنتی آجیل را از این فروشگاه برای مشتریان لذت‌بخش و به‌یادماندنی می‌کند. کافی است یک‌بار بارجیل را امتحان کنید، باور کنید که مشتری دائمش می‌شوید.

قیمت آجیل بارجیل؛ واقعی ولی باورنکردنی

شعار بارجیل مشتری مداری است. به همین خاطر بهترین محصول را با ارزان‌ترین قیمت عرضه می‌کند؛ تا همه اقشار جامعه در هر کجای ایران که هستند بتوانند آجیل تازه و خوشمزه تهیه کنند.

اگر بارجیلی شوید، می‌توانید به‌جای خرید یک‌باره آجیل و خشکبار گران‌قیمت، چندین و چند بار از این فروشگاه آنلاین خرید کنید؛ و همیشه آجیل و میوه خشک‌های خوشمزه در خانه‌تان خواهید داشت.

خرید خشکبار بارجیل؛ و چشیدن طعم‌های باورنکردنی

دلتان برای چشیدن طعم انجیر، زردآلو و آلوهای خوشمزه لک‌زده؛ اما فصلش گذشته و دیگر نمی‌توانید این میوه‌های بهشتی هیجان‌انگیز را امتحان کنید. ما برایتان یک پیشنهاد ویژه داریم. فروشگاه آنلاین بارجیل. بارجیل تمام میوه‌های جذاب فصلی و خشکبار متنوع را دارد؛ و می‌توانید انواع خشکبار مورد علاقه‌تان را به‌راحتی در این فروشگاه پیدا کنید.

اول ایمنی بعد کار!

جدای از این اصول همیشگی که ما بر آن پایبندیم، در شرایط خاص فعلی که کشور با بحران کرونا مواجه است، بارجیل با توسعه فعالیت خود سعی دارد تا دغدغه مشتری‌های عزیز را پیرامون رفت‌وآمد در سطح شهر برای خرید حضوری کاهش دهد. زیرا افزایش تردد در سطح شهر باعث بالارفتن ریسک شیوع ویروس کرونا می‌شود. در این راه ضمن اینکه ما از سلامت محیط، آجیل و خشکبار خود اطمینان کامل داریم، طبق توصیه‌های سازمان بهداشت جهانی و همچنین وزارت بهداشت کشورمان، اقدام‌های پیش‌گیرانه‌ای را در ارتباط با بهداشت پرسنل خود برای ارتقا هرچه بیشتر سلامت محصول‌ها انجام داده‌ایم.

از جمله اقدامات پیشگیرانه بارجیل برای مقابله با هرگونه آلودگی محصول‌ها توسط کارکنان و محیط پیرامونی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

• استفاده پرسنل از مواد ضدعفونی دست در تمامی مراحل

• کنترل مکرر دمای بدن کارمندان

• ضدعفونی مکرر تمامی دستگاه‌ها و بسته‌بندی‌ها

• استفاده پرسنل از ماسک، دستکش و گارد مخصوص

و در نهایت...

برای خرید آجیل از بارجیل، فقط باید با گوشی هوشمند، تبلت یا کامپیوترتان به اینترنت وصل شوید و فروشگاه آنلاین بارجیل اینستاگرام بارجیل را ببینید. بعد از آن، یک دنیا آجیل و خشکبار برایتان نمایش داده می‌شود و می‌توانید بهترین‌ها را انتخاب کنید و بخرید تا با ارسال رایگان به دستتان برسد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • حمیدرضا ۰۲:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۳
    0 0
    سلام پست خوبی بود ممنون میشم از این نوع محتوا ها بیشتر بذارید