سلامت نیوز : معاون امور بانوان اداره كل تربیت‌بدنی استان اصفهان گفت: رشته ژیمناستیك نیز به عنوان یك رشته پایه از اولویت بالایی برخوردار است.

به گزارش فارس صدیقه كعبی‌زاده صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بر اساس اصل سه قانون اساسی تربیت بدنی باید برای همه رایگان شود و با تاكیدی كه مدیریت ورزش استان بر تحقق این اصل دارد، برنامه‌هایی در دستور كار اداره كل تربیت بدنی استان اصفهان قرار گرفته است.
وی ادامه داد: در این طرح با مشاركت شهرداری، شورای شهر، فرمانداری و سایر ارگان‌ها در سطح استان مكان یابی می‌شود و اعتبار لازم به منظور تجهیز این اماكن در نظر گرفته شده است تا اصل تربیت‌بدنی رایگان تحقق پیدا كند.
كعبی زاده با اشاره به تدوین سند راهبردی ورزش استان بیان داشت: بر اساس این سند ورزش استان طبق یك مسیر مشخص به چشم‌انداز اصفهان پایتخت ورزش ایران در سال 94 دست پیدا خواهد كرد.
وی با بیان اینكه تمام هیئت‌های ورزشی هم سو با این برنامه قدم برمی‌دارند، افزود: در سال‌جاری، 26 پروژه در سه حوزه ورزش قهرمانی، همگانی و عمومی به اجرا خواهد رسید.
كعبی‌زاده ادامه داد: طرح جامعه آموزش متناسب با نیاز رشته‌های ورزشی در نظر گرفته شده و در صورتی كه هیئتی به این نتیجه برسد كه برای تقویت بنیه علمی، نیاز به استفاده از مربیان خارجی است، اداره كل تربیت‌بدنی هزینه آن ‌را پرداخت خواهد كرد.
وی با بیان اینكه ژیمناستیك یك رشته پایه است و خروجی آن در سایر رشته‌ها تاثیر می‌گذارد، تصریح كرد: باید مربیان شاخه‌های مختلف ژیمناستیك از هم جدا شوند و در بخش هنری نیز مربیان متخصص پرورش پیدا كنند.
كعبی‌زاده با اشاره به اینكه مربیان استان به تعداد بازیكنانی كه در سطح كشوری معرفی كند، مورد تشویق قرار می‌گیرند، تاكید كرد: پیشنهاد می‌دهیم هیئت ژیمناستیك استان با تشكیل كمیته بهبود، از نظریات صاحب نظران و نخبه‌های ورزش برای ارتقای این رشته استفاده كند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha