مدیر عامل سازمان بهشت زهرا(س)به مردم توصیه کرد که تنها برای تدفین بستگان درجه یک به بهشت زهرا مراجعه کنند. در صورت ادامه مراجعات غیر ضروری درهای بهشت زهرا بسته خواهد شد

تشریح محدودیت های جدی بهشت زهرا در پیک سوم کرونا

سلامت نیوز:مدیر عامل سازمان بهشت زهرا(س)به مردم توصیه کرد که تنها برای تدفین بستگان درجه یک به بهشت زهرا مراجعه کنند. در صورت ادامه مراجعات غیر ضروری درهای بهشت زهرا بسته خواهد شد.


به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا، سعید خال درباره محدودیت های جدید در بهشت زهرا (س)، گفت: با توجه به شیوع مجدد بیماری کرونا درموج سوم و اعلام های رسمی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی مبنی بر افزایش چشمگیر بیماری به لحاظ افزایش تعداد بیماران و فوتی ها، سازمان بهشت زهرا تمهیدات ویژه ای را در نظر گرفته است و از خانواده متوفیان درخواست می شود که صرفا جهت کار مهم تدفین و به تعداد محدود به بهشت زهرا مراجعه کنند.


خال گفت: درهای بهشت زهرا صرفا بر روی خانواده های متوفی باز خواهد بود و تنها پذیرای بستگان درجه یک خواهد بود.  
مدیر عامل سازمان بهشت زهرا(س) با اشاره به حضور تعداد زیادی از مردم در روزهای تعطیل در بهشت زهرا(س) بیان کرد: خواهش عاجزانه و استدعای من از مردم این است که در تعطیلات پیش رو (پنجشنبه، جمعه و شنبه) به هیچ وجه در بهشت زهرا تردد نداشته باشند. حتی حکم قضایی لازم را گرفته ایم و اگر نیاز باشد درهای بهشت زهرا را مانند گذشته خواهیم بست.


وی مجددا توصیه کرد که مردم تنها برای کار ضروری تدوین در بهشت زهرا حاضر شوند و این اقدام هم حتما با رعایت پروتکل های بهداشتی انجام شود چراکه اکنون شرایط بسیار نگران کننده است و نظیر این شرایط را تاکنون نداشته ایم.


بنا براعلام سایت شهر، خال با اشاره به اینکه در صورت همکاری مردم خدمات رسانی مختل نمی شود، بیان کرد: در حال حاضر شیفت کاری بهشت زهرا دو برابر شده است و امکانات به مقدار دو برابر لازم برای انجام کار تدوین وجود دارد. این پیش بینی ها در سازمان بهشت زهرا انجام شده و از مردم می خواهیم که همکاری لازم را داشته باشند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha