سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعلام کرد که مجری اعمال محدودیت سفرها از مبدا یا به مقصد پنج کلانشهر، نیروی انتظامی است و این محدودیت‌ها فقط مربوط به سفرهای بین شهری می‌شود.

محدودیت‌های سفر فقط مربوط به ترددهای بین شهری است

سلامت نیوز:سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعلام کرد که مجری اعمال محدودیت سفرها از مبدا یا به مقصد پنج کلانشهر، نیروی انتظامی است و این محدودیت‌ها فقط مربوط به سفرهای بین شهری می‌شود.


به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایرنا،سیما سادات لاری درباره محدودیت‌های اعمال شده برای سفر از مبدا یا به مقصد پنج کلانشهر بیان کرد: این محدودیت‌ها با درخواست وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و تایید رییس جمهوری اعمال می‌شود.


وی ادامه داد: از بامداد پنجشنبه تا ظهر یکشنبه، ورود و خروج به پنج کلانشهر تهران، کرج، اصفهان، مشهد و ارومیه ممنوع خواهد بود و مجری این اعمال محدودیت نیروی انتظامی است. این محدودیت‌ها مربوط به ترددهای داخل شهرها نیست و فقط مربوط به تردد بین شهری است.


سخنگوی وزارت بهداشت گفت: مدیریت بیماری کووید ۱۹ نیازمند تعامل و همکاری و همراهی مردم و همه دستگاه‌های اجرایی است و امیدواریم با اعمال این محدودیت‌ها بتوانیم از شیوع بیشتر ویروس کرونا جلوگیری کنیم.


به گزارش ایرنا، سعید نمکی وزیر بهداشت امروز(چهارشبه) در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران گفت: دیروز درخواستی به رییس جمهوری تقدیم کرده و خواستیم که در پنج شهر مهم که میزان شیوع کرونا بالاست و گرفتاری‌هایی ممکن است ایجاد شود، مثل تهران، کرج، مشهد، اصفهان و ارومیه در این سه روز تعطیلی منع عبور و مرور و محدودیت رفت و آمد اعمال شود که بلافاصله موافقت شده و به همه دستگاه‌ها ابلاغ شده است. امیدواریم با اجرای این اقدام در این سه روز تعطیلی و کاهش ترددها و مسافرها در راستای کاهش بیماری موفق باشیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha