یک کارشناس سازمان هواشناسی به بررسی وضعیت جوی چند روز آینده کشور پرداخت.

طی چند روز آینده در کدام مناطق کشور باران می‌بارد؟ / هوا ۶ تا ۹ درجه خنک می‌شود

سلامت نیوز:یک کارشناس سازمان هواشناسی به بررسی وضعیت جوی چند روز آینده کشور پرداخت.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از میزان،کبری رفیعی در خصوص آخرین وضعیت جوی چند روز آینده کشور گفت: امروز در شمال آذربایجان غربی، سواحل دریای خزر و خراسان شمالی بارش باران همراه با گاهی رعد‌وبرق و وزش باد رخ می‌دهد.


وی ضمن اشاره به اینکه بارش‌ها امروز در استان‌های گیلان و مازندران از شدت بیشتری برخوردار است، ادامه داد: فردا پنجشنبه ادامه بارش‌ها برای سواحل دریای خزر، خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی پیش‌بینی می‌شود و روز جمعه بارش‌ها به خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی محدود می‌گردد.


این کارشناس سازمان هواشناسی اظهار کرد: از امروز تا جمعه در سواحل دریای خزر، استان اردبیل و شمال شرق کشور دمای هوا بین ۶ تا ۹ درجه کاهش پیدا می‌کند و تا روز شنبه کاهش ۴ تا ۶ درجه‌ای دما را برای مناطق شرقی، بخش‌هایی از جنوب شرق، دامنه‌های جنوبی البرز و مرکز کشور داریم.


 رفیعی با بیان اینکه از روز پنجشنبه تا دوشنبه هفته آینده جوی آرام برای کشور پیش‌بینی می‌شود، افزود: جو آرام موجب می‌شود که در شهر‌های صنعتی و پر جمعیت با افزایش میزان غلظت آلاینده‌های هوا مواجه باشیم.


وی با اشاره به اینکه دریای خزر از امروز تا بعدازظهر فردا مواج و متلاطم است، در خصوص آخرین وضعیت آب‌وهوایی پایتخت توضیح داد: آسمان تهران امروز صاف است و گاهی با وزش باد و غبار صبحگاهی همراه است و حداکثر دما در آن به ۲۵ درجه سانتی‌گراد می‌رسد و فردا صبح حداقل دمای پایتخت ۱۳ درجه بالای صفر پیش بینی شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha