دوشنبه ۲۰ تیر ۱۳۹۰ - ۰۹:۴۷
کد خبر: 30178
سلامت نیوز : دبیر كمیته ملی شیر مدارس كشور با اشاره به اجرای طرح هدفمند كردن یارانه‌ها و ابهاماتی در خصوص توزیع شیر در مدارس، گفت: توزیع شیر در مدارس كشور همچنان ادامه خواهد یافت.

به گزارش فارس علیرضا كریمیان اظهار داشت: برنامه شیر مدارس با قدرت و قوت در سال تحصیلی آینده ادامه می‌یابد و تلاش می‌شود جامعه هدف كاهش پیدا نكند.

وی توزیع شیر به ازای هر دانش آموز را 14 كیلوگرم خواند و افزود: با استمرار این روند، تضمین اعتبار نیز باید به موقع و 100 درصد صورت گیرد كه امیدواریم معاونت توسعه و برنامه‌ریزی ریاست جمهوری همكاری لازم را در این خصوص انجام دهد.

كریمیان ایجاد فضای رقابتی بین تولید كنندگان را با ادامه این امر قطعی خواند و گفت: با این وضعیت شیر مرغوب‌تر و با كیفیت بیشتری در اختیار دانش‌آموزان قرار خواهد گرفت.

به گزارش مركز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، وی با اشاره به اینكه سال گذشته 70 نوبت شیر در مدارس توزیع شده است، خاطر نشان كرد: سال گذشته تمام مهدهای كودك و پیش دبستانی‌ها، دانش‌آموزان ابتدایی، راهنمایی، دانش‌آموزان دختر متوسطه همچنین دانش‌آموزان دوره متوسطه 12 استان كمتر توسعه یافته كشور و همكاران شاغل در مدارس تحت پوشش از سهمیه شیر برخوردار بودند كه تلاش می‌شود در سال تحصیلی 91ـ90 نیز افراد مذكور همچنان تحت پوشش قرار گیرند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha