سه‌شنبه ۲۱ تیر ۱۳۹۰ - ۱۱:۴۰
کد خبر: 30238
سلامت نیوز : نتایج یك مطالعه آماری در آمریكا نشان داده است كه 85 درصد از بیماران مبتلا به دیابت اظهار می‌دارند كه مهمترین چالش آنها در رابطه با این بیماری خستگی است كه زندگی و كارهای روزانه را برای آنها دشوار می‌سازد.

به گزارش ایسنا، متخصصان مركز راه‌حل‌های مطالعاتی دیابت این بررسی را انجام دادند تا نشان دهند كه مهمترین مشكلات تاثیرگذار روی زندگی بیماران مبتلا به دیابت چیست.

دكتر ریچارد كورلین رییس شورای مشاوره دیابت در این مركز خاطرنشان كرد: زندگی كردن با دیابت یك چالش دائمی است. خستگی مزمن در واقع یكی از علائم دائمی این بیماری است كه زندگی عادی را برای این بیماران دشوار می‌سازد و به آنها اجازه نمی‌دهد كه برای كنترل وزنشان و مدیریت مناسب بیماری خود بتوانند به اندازه كافی فعال باشند.

به گزارش خبرگزاری یونایتدپرس، دكتر كورلین افزود: بیماران دیابتی اغلب دچار كمبود آب و ویتامین ب می‌شوند كه هر دو از عوامل مهم بروز خستگی در این بیماران هستند. اغلب این بیماران با وجود آگاهی از ضرر مصرف نوشیدنی‌های شیرین و انرژی‌زا برای تامین انرژی مورد نیاز بدن خود از این نوشیدنی‌ها استفاده می‌كنند كه البته گزینه‌های ناسالم و تشدید كننده بیماری هستند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha