سه‌شنبه ۲۱ تیر ۱۳۹۰ - ۱۴:۰۲
کد خبر: 30265
سلامت نیوز : زنی در دادگاه خانواده گفت: همسرم این ادعا را دارد كه به دلیل علاقه زیاد نسبت به من مشكوك است و مرا كتك می‌زند چرا كه از نظر او من بسیار زیبا هستم.

به گزارش ایسنا، زنی با حضور در دادگاه خانواده ضمن ارائه درخواست طلاق خود به رییس شعبه اظهار كرد: شوهرم بسیار روانی است، او به همه چیز و همه كس مشكوك است و از نظر او همه مردمان كره خاكی نظر بد نسبت به من دارند. بیماری او به قدری شدید است كه خود گاهی اوقات به آن اعتراف می‌كند.

وی در ادامه افزود: شوهرم به دلیل بیماری‌اش مرا مورد ضرب و شتم قرار می‌دهد به طوری یك بار در زیر ضربه‌های او بیهوش و به بیمارستان منتقل شدم، او حتی به نزدیكترین افراد در خانواده‌ام بدبین است تا جایی كه من به خاطر آزار و اذیت‌های او حجاب خود را تغییر داده و چادر را انتخاب كردم اما با این كار هم او بهتر نشد.

این زن جوان عنوان كرد: تا الان با همه مشكلات كنار آمدم اما شوهرم تمام حرمت‌ها را از بین برده و به من تهمت داشتن روابط نامشروع را زده، با این وضعیت دیگر نمی‌خواهم با او لحظه‌ای زیر یك سقف زندگی كنم.

مرد كه در دادگاه حضور داشت بیان كرد: این حق طبیعی من است كه همواره نگران و مراقب همسرم باشم چرا كه او از نظر ظاهری بسیار زیباست و من نمی‌توانم قبول كنم كسی به چشم بد به همسرم نگاه كند. من فرد بی‌غیرتی نیستم كه اجازه دهم هر كس هر طور كه مایل است با همسرم رفتار كند. من به همسرم علاقه‌مند هستم و به دلیل علاقه شدید است كه اینگونه رفتار می‌كنم.

زن جوان با اعتراض رو به قاضی جلسه گفت: این مرد بیمار است و رفتارهای خود را اینگونه توجیه می‌كند. من سالهاست كه این حرف‌ها را شنیده‌ام و تا چندی پیش سعی می‌كردم آنها را قبول كنم؛ اما او بیمار است. من دیگر حاضر به ادامه زندگی با او نیستم.

قاضی جلسه بعد از شنیدن اظهارات زوج جوان به دلیل نداشتن مدارك كافی حكمی مبنی بر طلاق صادر نكرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha