یکشنبه ۱۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۴
کد خبر: 302744

در سال های گذشته با پیشرفت تکنولوژی و گوشی های هوشمند شاهد ظهور اپلیکیشن های مختلف بوده ایم که همگی در راستای تسهیل کار کاربران طراحی شده اند. شاید در چند ماه گذشته به دلیل شیوع ویروس کرونا و ضرورت فاصله گذاری اجتماعی نام اپلیکیشن ها و وب سایت های حوزه ی پزشکی بیشتر به گوشتان خورده باشد. اپلیکیشن ها و وب سایت های بسیاری وجود دارند که به معرفی پزشکان و تخصص آنها میپردازند، اما در این میان جای خالی سامانه های آنلاین مشاوره و دریافت نوبت بیشتر احساس می شود.

سامانه پزشک بوک، مکالمه ی ویدئویی با پزشک

سلامت نیوز:در سال های گذشته با پیشرفت تکنولوژی و گوشی های هوشمند شاهد ظهور اپلیکیشن های مختلف بوده ایم که همگی در راستای تسهیل کار کاربران طراحی شده اند. شاید در چند ماه گذشته به دلیل شیوع ویروس کرونا و ضرورت فاصله گذاری اجتماعی نام اپلیکیشن ها و وب سایت های حوزه ی پزشکی بیشتر به گوشتان خورده باشد. اپلیکیشن ها و وب سایت های بسیاری وجود دارند که به معرفی پزشکان و تخصص آنها میپردازند، اما در این میان جای خالی سامانه های آنلاین مشاوره و دریافت نوبت بیشتر احساس می شود.

سامانه پزشک بوک با ارائه ی راهکارهایی هوشمندانه در حوزه ی نوبت دهی آنلاین،دریافت مشاوره ویدئویی و متنی و ایجاد پرونده های الکترونیک توانسته است جایگاه ویژه ای را در این بین کسب کند.

چرا اپلیکیشن پزشک بوک را در گوشی خود داشته باشیم؟

!شاید برای شما هم پیش آمده باشد که برای دریافت نوبت پزشک، مدت زمان زیادی را در صف انتظار پاسخ گویی منشی بوده باشید و یا اینکه هفته ها و ماه ها صبر کنید تا نوبت شما برسد و بتوانید ویزیت شوید.اکنون با در اختیار داشتن اپلیکیشن پزشک بوک و یا ورود به وب سایت پزشک بوک میتوانید به راحتی در زمان و هزینه ی خود صرفه جویی کرده و از مشاوره ی متخصصین بهره مند شوید.

کافی است اپلیکیشن پزشک بوک را روی گوشی خود نصب کرده و یا اینکه در مرور گر خود آدرس  pezeshkbook.com  را تایپ کنید و با ورود به سامانه و مشخص کردن نوع بیماری لیستی بلند بالا از پزشکان و متخصصان را ببینید و بر اساس معیار های مورد نظر، رتبه ی هر پزشک و نظرات کاربران اقدام به انتخاب پزشک و متخصص مورد نظر کنید.در بخش مشاوره می توانید نوع مشاوره را انتخاب کنید که دو گزینه ی مشاوره ویدئویی و متنی در نظر گرفته شده که نرخ هرکدام به صورت جداگانه مشخص است.

 ویژگی های مهم سامانه پزشک بوک

1- مشاوره ویدئویی: با استفاده از اپلیکیشن و وب سایت پزشک بوک میتوانید در هر زمان و مکانی از توصیه های پزشک و متخصصین بهره مند شوید. مشاوره ی ویدئویی یکی از مهم ترین و کاربردی ترین بخش های این سامانه است و به کمک افرادی آمده است که مشاوره ی رو در رو را به مشاوره متنی و صوتی ترجیح می دهند.

2- مشاوره متنی: در کنار مشاوره تصویری همانطور که اشاره شد امکان مشاوره متنی نیز فراهم شده است تا کاربران بتوانند مشکل خود را از طریق ارسال پیام مطرح کرده و پاسخ را در سریع ترین زمان ممکن دریافت کنند.

3- دریافت نوبت به صورت آنلاین: در صورتی که در هنگام دریافت مشاوره چه به صورت متنی و چه به صورت ویدئویی نیاز به حضور فیزیکی و ویزیت توسط پزشک بود میتوانید به راحتی زمان های  خالی هر پزشک را مشاهده کرده و روز و ساعت مناسب را برای حضور در مطب پزشک انتخاب کنید.

4- مکان یابی بر روی نقشه: یکی از امکاناتی که پزشک بوک برای رفاه حال کاربران در نظر گرفته است امکان مسیریابی مطب پزشک مورد نظر از روی نقشه است شما به راحتی میتوانید با هر وسیله ی نقلیه ای به راحتی با خواندن نقشه خود را به مطب پزشک مورد نظر برسانید.

5- نحوه ی دسترسی به مطب پزشک با وسیله ی نقیلیه عمومی و شخصی: یکی از دغدغه های افراد زمانی که با وسیله ی نقلیه ی شخصی به مکان های پر تردد می روند پیدا کردن جای پارک است. پزشک بوک با در نظر گرفتن این مشکل و در راستای کاهش دغدغه ی کاربران سهولت پارک خودرو را نیز مشخص کرده است.

6- فیلتر جست و جو بر اساس استان: یکی از قابلیت هایی که کمتر اپلیکیشنی به آن پرداخته است پوشش استانی است. اپلیکیشن پزشک بوک این امکان را فراهم کرده است که به راحتی بتوانید پزشکان مورد نظر خود را در استان مورد نظر پیدا کنید.

7- ایجاد پرونده ی الکترونیک: این ویژگی شاید کمتر به گوشتان خورده باشد، واژه ی پرونده ی الکترونیک در بین عموم مردم تقریبا ناشناخته است. در واقع پرونده ی الکترونیک سامانه ای آنلاین متشکل از کلیه ی سوابق درمانی و اطلاعات مورد نیاز برای سلامت یک فرد است. پزشک بوک در کنار تمامی ویژگی های فوق یک سامانه ی آنلاین برای ایجاد پرونده ی الکترونیک است

در دوران پر خطر کرونا پزشکان را در جیب خود داشته باشید!

اگر شما نیز جز آن دسته از افرادی هستید که در دروان کرونا از حضور در درمانگاه ها، بیمارستان ها و مطب پزشکان ترس و واهمه دارید همین حالا اپلیکیشن پزشک بوک را در گوشی خود نصب کرده و یا اینکه وارد وب سایت پزشک بود شوید و در هر زمان و هر مکانی به متخصصان دسترسی داشته باشید و با صرفه جویی در زمان و هزینه از امکانات منحصر به فرد آن لذت ببرید.

 لینک دریافت اپلیکیشن: کلیک کنید

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha