چهارشنبه ۲۲ تیر ۱۳۹۰ - ۱۲:۰۹

نایب رییس کمیسیون بهداشت مجلس گفت: امسال بودجه وزارت بهداشت و درمان 22 درصد افزایش داشته است

سلامت نیوز: نایب رییس کمیسیون بهداشت مجلس گفت: امسال بودجه وزارت بهداشت و درمان 22 درصد افزایش داشته است.

 محمدرضا رضایی نماینده مردم جهرم در مراسم افتتاح چند طرح بهداشتی و درمانی در شهرستان جهرم، افزود: هم ‌اكنون 70 درصد هزینه درمان بر عهده مردم و 30 درصد بر عهده دولت است، البته بر اساس برنامه پنجم توسعه كشور باید این رقم بالعكس شود و سهم مردم به 30 درصد كاهش یابد.

رییس مجمع نمایندگان استان فارس، جهرم را قطب پزشكی جنوب فارس دانست و خواستار راه‌اندازی مركز تخصصی و فوق‌تخصصی قلب و مرکز بزرگ دیالیز در جهرم شد و از تلاش جهت اخذ مجوز دانشکده دندانپزشکی جهرم خبر داد.

مدیرکل بودجه وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی نیز با بررسی روند توسعه دانشگاه‌های علوم پزشکی گفت: باید ظرف مدت کوتاهی مسائل این دانشگاه نیز حل شود تا روند آموزشی شتاب بیشتری گیرد.

ابوالحلاج با اشاره به بازدید از بیمارستان مطهری افزود: به زودی اعتبار لازم برای راه اندازی بخش روانی در بیمارستان مطهری جهرم تامین و بخشی از مشکلات مردم این شهرستان مرتفع می‌شود.

امام جمعه جهرم نیز گفت: دانشگاه علوم پزشكی جهرم در حال حاضر مراحل توسعه و گسترش را طی کرده و روند مطلوبی در این زمینه دارد.

حجت‌الاسلام والمسلمین لطف‌الله دژكام اضافه کرد: دانشگاه جهرم براساس نظر مسئولین وزارت بهداشت در بین دانشگاه‌های تیپ 3 علوم پزشکی کشور پیشرفت خوبی داشته است و امیدوار هستیم که به زودی به دانشگاه تیپ 2 ارتقا پیدا کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha