پخش زنده بخش ویژه کووید-۱۹ همایش تازه‌های علوم بهداشتی کشورامروز چهارشنبه از ساعت ۱۴ تا ۱۶ از طریق لینک aparat.com/ihsc_bsbmu/live قابل دسترسی است.

همایش تازه‌های علوم بهداشتی کشور برگزار می شود+ لینک دسترسی

سلامت نیوز:پخش زنده بخش ویژه کووید-۱۹ همایش تازه‌های علوم بهداشتی کشورامروز چهارشنبه از ساعت ۱۴ تا ۱۶ از طریق لینک aparat.com/ihsc_bsbmu/live قابل دسترسی است.


به گزارش سلامت نیوز به نقل از  روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، امروز چهارشنبه بخش ویژه کووید-۱۹ سیزدهمین همایش تازه‌های علوم بهداشتی کشور با حضور مسئولان ارشد وزارت بهداشت و دانشگاه، دکتر ایرج حریرچی معاون کل وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی، دکتر علیرضا زالی فرمانده عملیات مدیریت بیماری کرونا در کلانشهر تهران، دکتر انوشیروان محسنی بندپی استاندار تهران، دکتر علی اکبر حق دوست و دکتر حمید سوری اعضای ستاد ملی مبارزه با کرونا و سایر متخصصان به صورت زنده پخش می شود.  
http://aparat.com/ihsc_bsbmu/live
 
در این دوره از همایش بیش از ۷۰۰ مقاله در ۷ پنل تخصصی از اساتید و دانشجویان این رشته در سراسر کشور به دبیرخانه این همایش ارسال شده است.
 
با توجه به شیوع ویروس کرونا این دوره از همایش مجازی برگزار می شود و تنها سخنرانان اصلی پنل به صورت حضوری در این همایش شرکت می کنند.
 
در این دوره یک پنل به طور اختصاصی به موضوع کووید ۱۹ اختصاص یافته است که با حضور مسئولان کشوری و متخصصان این عرصه برگزار می شود.
 
علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند به آدرس www.ihsc.bsbmu.irمراجعه کنند. 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha