هفتمین همایش پژوهشی سالیانه دانشجویان دانشگاه های علوم پزشکی کشور شرق کشور در تاریخ 25 لغایت 27 آبان ماه 1390 در دانشگاه علوم پزشکی مشهد برگزار خواهد شد.

سلامت نیوز : این کنگره به صورت سالیانه در سطح کشوری در یکی از دانشگاه های علوم پزشکی شبکه همکار شرق کشور برگزار می گردد.

عنایت به سیاست گذاری های صورت گرفته توسط دبیرخانه همایش هفتم و با توجه به پتانسیل بالای شهر مقدس مشهد در حوزه های اجرایی و علمی، امسال دانشگاه علوم پزشکی مشهد همایش هفتم را به صورت کاملا کشوری و با در نظر گرفتن سهمیه خاص برای دانشجویان محترم شبکه همکار شرق کشور برگزار خواهد نمود. این همایش فرصتی خواهد بود تا در آن بتوانید به ارائه نتایج پژوهش های خود در هر یک از حیطه های مرتبط با علوم پزشکی بپردازید و با سایر دانشجویان به بحث و گفتگو بنشینید. همچنین می توانید در کارگاه هایی که توسط خود دانشجویان و یا اساتید برگزار می گردد، نشست های علمی، سخنرانی های اساتید و مدعوین و سایر فعالیت های کنگره شرکت نمایید. امیدواریم همایش هفتم، جلوه گاه بیشترین نوآوری ها در حوزه برنامه های علمی و بالاترین کیفیت در حوزه برنامه های اجرایی باشد. به منظور افزایش سطح کیفی همایش، امسال هتل 5 ستاره پارس مشهد به عنوان محل برگزاری همایش در نظر گرفته شده است و در حوزه برنامه های کمیته علمی نیز، ، امیدواریم برنامه های متنوع در نظر گرفته شده موجبات رضایت تمامی شرکت کنندگان مان را فراهم آورد. به نقل از دبیرخانه این همایش نهایت تلاش برگذارکنندگان بر این است تا این همایش با ارائه شیوه ای نوین در برگزاری ، آغازگر تحولی در حیطه همایش های دانشجویی باشد. در این راستا سعی شده در شیوه برگزاری و همچنین محتوای جلسات ایراد سخنرانی، کارگاه ها و نشست ها تغییراتی اعمال شود. از هدف های این همایش ارائه آخرین دست آوردهای علمی-پژوهشی دانشجویان دانشگاه های علوم پزشکی کشور، گردهمایی و تبادل نظر محققین، صاحبنظران، و اندیشمندان دانشجو با ارائه تحقیقات انجام شده بوده و از دیگر سو، برقراری یک ارتباط کامل با مراکز دانشگاهی کشوری به خصوص در شبکه همکار شرق کشور به منظور ارتقا کیفیت همایش چه در بحث علمی و چه در حوزه اجرایی از دغدغه های همیشگی این همایش می باشد تا جامعه پزشکی با کمک گرفتن از حداکثر توانمندی های کشوری، به یک نتیجه درخشان دست پیدا نماید؛ زیرا به اعتقاد ما؛ زمانی می توانیم به بهترین عملکرد برسیم که از حداکثر تجربیات و ظرفیت های موجود استفاده کنیم. همایش هفتم در نظر دارد امسال در رویکرد جدید خود، بیان کننده موقعیت های مختلف پژوهشی و همچنین تبیین کننده مسیر های پژوهشی باشد. در این راستا دو موضوع "طب سنتی و طب مکمل" و "پزشکی الکترونیک" به عنوان نگاه های ویژه همایش انتخاب شدند و در کنار آن تدوین اولین کتاب حوزه های پژوهشی، توسط کمیته علمی همایش هفتم، یکی از نوآوری هایی بوده است که آغاز به کار نموده. محورهای این همایش شامل سر فصلی از رشته های تخصصی و فوق تخصصی پزشکی ،رشته های تخصصی دندانپزشکی ، داروسازی و داروشناسی ، بهداشت وپزشکی اجتماعی ، رشته های پیراپزشکی ، سایر رشته های علوم پزشکی ، طب سنتی و طب مکمل ، رشته های علوم پایه ، علوم بین رشته ای ، نانوتکنولوژی ، پزشکی الکترونیک خواهد بود علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر به پایگاه الکترونیکی این همایش به آدرس www.arcemss.ir مراجعه نمایند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha