نماینده نیشابور در مجلس شورای اسلامی از مردم خواست که در روزهای کرونایی به سازمان انتقال خون کمک ویژه کنند.

مردم در روزهای کرونایی به سازمان انتقال خون کمک ویژه کنند

سلامت نیوز:نماینده نیشابور در مجلس شورای اسلامی از مردم خواست که در روزهای کرونایی به سازمان انتقال خون کمک ویژه کنند.


به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا، هاجر چنارانی در جلسه علنی امروز (سه شنبه) در تذکر شفاهی با تاکید بر اینکه انتقاد بدون راهکار  بی فایده است، گفت: امروز همه نمایندگان نقد می کنند و منتقد شده اند اما انتقاد بدون راهکار بی فایده است.


وی افزود : در این شرایط خاص، اتفاقات بزرگی در کشور افتاده است. ماحصل گام اول انقلاب این بود که بالغ بر یک میلیون فرزند ایرانی با تابعیت مادرانشان شناسنامه دار شدند. از رئیس جمهور و معاون امور زنان و خانواده و همه کسانی که در مجلس دهم حمایت کردند تا اولین شناسنامه فرزندان حاصل از ازدواج زنان ایرانی با اتباع خارجی پس از گذشت ۴۰ سال از عمر بابرکت انقلاب صادر شود، تشکر می کنم و قدردان همه کسانی هستم که گامی برداشتند تا تابعیت در ایران اسلامی از مادران به فرزندان برسد.


چنارانی یادآور شد: در مجلس دهم تلاش شد تا ردیف درآمدی از سازمان برنامه و بودجه برای انتقال خون اختصاص یابد. از مردم می خواهم در روزهای کرونایی به سازمان انتقال خون کمک ویژه کنند. همچنین از وزارت بهداشت خواستارم که با برنامه ریزی در زمینه تولید فاکتورهای انعقادی و تولید ایمونوگلوبین وابستگی به کشورهای خارجی را کم کند.


وی در پایان از تلاش کادر درمان و پرسنل سازمان انتقال خون در انجام پلاسمادرمانی بیماران کرونایی تقدیر و تشکر کرد و خواستار اختصاص درصدی از بودجه سلامت از محل ارزش افزوده به سازمان دامپزشکی شد.

  

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha