معاون علمی و فناوری رییس جمهوری با بیان اینکه در حوزه داروهای جدید و تجهیزات پزشکی اتفاقات خوبی رخ داده گفت: بسیاری از محصولات این حوزه در ۵ تا ۶ ماهه اخیر تولید و روانه بازار شده است.

در حوزه داروهای جدید و تجهیزات پزشکی اتفاقات خوبی رخ داده است

سلامت نیوز:معاون علمی و فناوری رییس جمهوری با بیان اینکه در حوزه داروهای جدید و تجهیزات پزشکی اتفاقات خوبی رخ داده گفت: بسیاری از محصولات این حوزه در ۵ تا ۶ ماهه اخیر تولید و روانه بازار شده است.


به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا، دکتر سورنا ستاری امروز در مراسم رونمایی از خط تولید کیت سریع آنتی ژن کووید ۱۹ که با حضور دکتر جهانگیری معاون اول رییس جمهور، معاونان وزارت بهداشت، دکتر مخبر رییس ستاد اجرایی فرمان امام(ره) و مسئولان دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در مجتمع بین المللی فناوری و نوآوری این دانشگاه برگزار شد، عنوان کرد: توسعه پیش از همه یک مفهوم فرهنگی است و اگر فرهنگ درست شود، بقیه چیزها هم درست خواهد شد. فعالیت در حوزه دانش بنیان در کشور نیز به یک فرهنگ تبدیل شده است.


وی با اشاره به اینکه فرهنگ عمومی سبب شد تا همه به سیستم داخلی اطمینان کنند، گفت: از همکاران خود در وزارت بهداشت از جمله سازمان غذا و دارو و انستیتو پاستور واقعا تشکر می کنم که تاییدیه‌های لازم را در خصوص کیت تشخیصی، تجهیزات پزشکی و دارو صادر کردند.


ستاری ادامه داد: با این کار جرات را به جوانان ما دادند تا آنان وارد محیط‌هایی شوند که تابه حال به آن ورود نکرده بودند.
معاون علمی و فناوری رییس جمهوری اظهار کرد: در حوزه داروهای جدید و تجهیزات پزشکی هم اتفاقات خوبی رخ داده و بسیاری از محصولات این حوزه در ۵ تا ۶ ماهه اخیر تولید و روانه بازار شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha