فرمانده عملیات مقابله با کرونا در کلانشهر تهران، از اهدای ۵۰۰۰ بسته سلامتی ویژه اقشار محروم از محل مشارکت هموطنان در پویش نذر سلامتی و همچنین آغاز پویش بزرگ پاندمی امید خبر داد.

اهدای ۵۰۰۰ بسته سلامتی ویژه اقشار محروم

سلامت نیوز:فرمانده عملیات مقابله با کرونا در کلانشهر تهران، از اهدای ۵۰۰۰ بسته سلامتی ویژه اقشار محروم از محل مشارکت هموطنان در پویش نذر سلامتی و همچنین آغاز پویش بزرگ پاندمی امید خبر داد.


به گزارش سلامت نیوز به نقل از مهر، علیرضا زالی، در مراسم اهدای بسته‌های سلامتی که روز یکشنبه در دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی برگزار شد، گفت: در مرحله اول از محل کمک‌های مردمی پویش نذر سلامتی که به همت ستاد مقابله با کرونا راه اندازی شد ۵ هزار بسته سلامتی آماده توزیع ویژه اقشار محروم است.


وی جلب مشارکت مردمی برای ارتقا سلامت و افزایش آگاهی را یکی از مهم‌ترین اهداف این پویش خواند و افزود: مناطق کمتر برخوردار در حاشیه تهران و در ادامه سایر مناطق سراسر کشور تحت پوشش طرح نذر سلامتی قرار خواهند گرفت.


زالی ادامه داد: امروز بیش از ۵ هزار بسته که شامل ۳۰۰ هزار عدد ماسک، ۵۰۰ هزار محلول ضدعفونی کننده دست و سطوح، لوازم و اقلام بهداشتی است، در بین نیازمندان توزیع خواهد شد.


فرمانده عملیات مقابله با کرونا در کلانشهر تهران، از مشارکت سه دانشگاه علوم پزشکی تهران، ایران و شهید بهشتی در این طرح خبر داد و افزود: با همیاری مراقبین بهداشتی و شناسایی محلات و نقاط آسیب پذیر این بسته‌ها توزیع خواهد شد.
زالی، استمرار طرح پویش نذر سلامتی را خواستار شد و تاکید کرد: پویش بزرگ‌تری با نام پاندمی امید که برگرفته از مفهوم پاندمی و سرایت پذیری فعالیت‌های خیر است در حال شکل گیری است.


وی توضیح داد: پاندمی امید با هدف همکاری مردم و خیرین کلید خواهد خورد؛ به این معنی که مردم با هر پتانسیل و صنف اجتماعی می‌توانند برای ارتقای سلامت و ریشه کنی کرونا در این طرح مشارکت کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha