برابر اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع درگیری مسلحانه و دسته جمعی در یکی از روستاهای شهرستان رامیان، بلافاصله تیمی ویژه از ماموران به محل اعزام شدند.

فراری دادن متهم از آمبولانس با درگیری مسلحانه

سلامت نیوز:  برابر اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع درگیری مسلحانه و دسته جمعی در یکی از روستاهای شهرستان رامیان، بلافاصله تیمی ویژه از ماموران به محل اعزام شدند.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از مشرق، سرهنگ ابوالفضل وزیری اظهارکرد:با حضور پلیس در محل مشخص شد، بین تعدادی از افراد محل درگیری مسلحانه رخ داده و بر اثر آن دو نفر مجروح شدند که بلافاصله توسط تیم های امدادی به مراکز درمانی منتقل و تعداد ۶ نفر از متهمان هم دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی رامیان با بیان اینکه یکی از مجروحان بر اثر شدت جراحات وارده در بیمارستان درگذشت، گفت: یکی دیگر از مصدومان هم بنا به تشخیص پزشکان برای مداوا به بیمارستان گنبدکاووس اعزام شد که دو نفر از متهمان حاضر در درگیری که همدست مجروح بودند، با یک دستگاه پژو ۴۰۵ و پس از تهدید راننده آمبولانس با سلاح گرم، مصدوم را پیاده کرده و به مکانی نامعلوم بردند.

وزیری خاطرنشان کرد: با توجه به اهمیت موضوع، اقدامات تخصصی و اطلاعاتی پلیس آگاهی شهرستان برای دستگیری متهمان آغاز شد و پس از پیگیری های بی وقفه، ماموران پی بردند که خودرو ۴۰۵ در یکی از استان های همجوار حضور دارد.

وی گفت: طی هماهنگی با مرجع قضائی و همکاری پلیس خراسان شمالی، خوردو مورد نظر در عملیاتی غافلگیرانه و ضربتی متوقف و متهمان هم دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی رامیان با بیان اینکه یکی از متهمان که توسط همدستانش فراری داده شده بود جهت ادامه روند درمان به بیمارستان منتقل شد، اظهارکرد: دو متهم دیگر هم برای انجام تحقیقات بیشتر به مقر پلیس منتقل شدند.

وزیری در پایان با اشاره به اینکه علت این درگیری، اختلافات شخصی بوده است، گفت: تحقیقات تکمیلی در خصوص شناسایی عامل یا عاملان قتل در این پرونده ادامه دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha