«منصور» جوان ۲۰ ساله تبعه کشور بیگانه سال گذشته به خواستگاری دختر عمویش رفت که در منطقه پنجتن مشهد ساکن بودند.

قتل نوعروس ۱۵ ساله در شب نامزدی! / متهم فراری را شناسایی کنید

سلامت نیوز: «منصور» جوان ۲۰ ساله تبعه کشور بیگانه سال گذشته به خواستگاری دختر عمویش رفت که در منطقه پنجتن مشهد ساکن بودند.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از روزنامه خراسان، به خاطر آشنایی‌های فامیلی، خیلی زود مراسم خواستگاری به سرانجام رسید و او با دختر عموی ۱۵ ساله اش پای سفره عقد نشست. این گونه بود که دوران نامزدی «منصور» و «عزیزه» آغاز شد. روزهای کرونایی در حال گذر بودند که مدتی قبل منصور هم تصمیم گرفت به طور غیرمجاز در ایران زندگی کند. او به صورت قاچاقی وارد کشور شد و به فعالیت در کار جمع آوری ضایعات پرداخت.

در همین حال او شب دوشنبه گذشته و در حالی که گویی راز عجیبی را پنهان می‌کرد به دیدار نامزدش رفت، اما رفتارهای او با همیشه فرق داشت. منصور در کنار خانواده عمویش نشست و در افکار شیطانی خود غوطه ور شد. با این حال شب به نیمه رسیده بود که منصور برای خواب به اتاق نامزدش رفت و دیگر اعضای خانواده نیز در حالی به خواب رفتند که هنوز مادر عزیزه بیدار بود و امور خانه داری را انجام می‌داد. عقربه‌های ساعت از ۵ بامداد دوشنبه گذشته بودند که حس عجیبی مادر «عزیزه» را به اتاق خواب دامادش کشاند. او که با مشاهده در نیمه باز اتاق متعجب شده بود، دخترش را دید که به طرز مشکوکی روی رخت خواب افتاده و داماد نیز در اتاق حضور ندارد!

این زن میان سال با نگرانی به داخل اتاق رفت و ناگهان با پیکر بی جان دختر نوجوانش روبه رو شد که با روسری گلدار زردرنگش به قتل رسیده بود!

او وحشت زده فریاد زد و اهالی منزل را به اتاق خواب کشاند. لحظاتی بعد ، تلفن پلیس ۱۱۰ به صدا درآمد و خبر جنایتی وحشتناک در بی سیم‌های پلیس پیچید.

رئیس کلانتری پنجتن که در آن ساعت بامداد مشغول گشت زنی و انجام وظیفه در حوزه استحفاظی خود بود، با شنیدن خبر این جنایت، بی درنگ به همراه گروهی از نیروهای تحت امرش عازم پنجتن ۴۸ شد و با تایید درستی خبر دستور حفظ صحنه جنایت، تا رسیدن قاضی ویژه قتل عمد و کارآگاهان پلیس جنایی را صادر کرد.

دقایقی بعد با حضور قاضی  و گروه تخصصی کارآگاهان در محل وقوع جنایت تحقیقات ویژه قضایی آغاز شد.

مادر «عزیزه» که حال روحی مناسبی نیز نداشت در میان اشک و ناله به قاضی شعبه ۲۰۸ دادسرای عمومی و انقلاب مشهد گفت: من تا حدود ساعت ۲ بامداد بیدار بودم و برق اتاق خواب دخترم و نامزدش روشن بود و احتمال می‌دادم که آن‌ها بیدار هستند، اما وقتی سپیده دم از خواب بیدار شدم احساس کردم وضعیت خانه مشکوک است که ناگهان از لای در نیمه باز دخترم را دیدم که روی رخت خواب افتاده است و ...

گزارش ها حاکی است: بررسی‌های مقدماتی مقام قضایی در صحنه جنایت بیانگر آن بود که تازه داماد جوان به دلیل نامعلومی، دختر عموی ۱۵ ساله اش را با روسری خفه کرده و شبانه از خانه نامزدش گریخته است. به همین دلیل گروه ویژه کارآگاهان با راهنمایی‌های ارزنده قاضی احمدی نژاد وارد عمل شدند و به ردیابی متهم به قتل فراری پرداختند.

آنان در همان ساعات اولیه صبح عازم مناطقی شدند که احتمال اختفای متهم فراری در آن جا وجود داشت و بدین ترتیب رصدهای اطلاعاتی برای شناسایی و دستگیری متهم در حالی ادامه یافت که قاضی ویژه قتل عمد با صدور دستور درج بدون پوشش تصویر منصور دورانی (متهم ۲۰ ساله تبعه کشور بیگانه) را داد. از شهروندان خواست چنان چه او را در مخفیگاهی مشاهده کردند مراتب را با تلفن‌های ۱۱۰ یا ۲۱۸۲۵۲۶۷ ستاد خبری پلیس آگاهی اطلاع بدهند؛ بنابراین گزارش، تحقیقات بیشتر در این باره با نظارت مستقیم سرهنگ جواد شفیع زاده (رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی) ادامه دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha