رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا گفت: در محور چالوس و آزادراه قزوین-رشت بارش برف و باران و در محورهای فیروزکوه و هراز بارش باران گزارش شده است.

وضعیت جوی و ترافیکی راه‌ها/ بارش برف و باران در محورهای ۱۲ استان

سلامت نیوز: رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا گفت: در محور چالوس و آزادراه قزوین-رشت بارش برف و باران و در محورهای فیروزکوه و هراز بارش باران گزارش شده است.

به گزارش سلامت نیوز، سرهنگ احمد شیرانی در گفتگو با مهر، با اشاره به آخرین وضعیت محورهای شمالی، اظهار کرد: تردد در محورهای چالوس، هراز، فیروزکوه، آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین - رشت (رفت و برگشت) روان است، ضمناً محور چالوس و آزادراه قزوین-رشت دارای بارش برف و باران و محورهای فیروزکوه و هراز دارای بارش باران و آزادراه تهران-شمال فاقد هرگونه مداخلات جوی هستند.

وی با اشاره به آخرین وضعیت جوی محورهای مواصلاتی گفت: شاهد بارش برف و باران در برخی از محورهای استان‌های آذربایجان غربی، اردبیل، البرز، زنجان، قزوین، کردستان و مازندران- بارش باران در برخی از محورهای استان‌های فارس، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه بویراحمد، گلستان، گیلان هستیم.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا با اشاره به تصادف منجر به فوت در استان فارس اظهار کرد: روز گذشته در ساعت ۱۶:۴۰ در محدوده پلیس راه قیر-کارزین، محور فرعی مرند-افزر جنوبی بین ۳ دستگاه خودرو به دلیل تجاوز به چپ ناشی از سبقت غیر مجاز تصادف رخ می‌دهد که در پی این تصادف ۳ نفر جان خود را از دست می‌دهند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha