سلامت نیوز :  رییس دفتر توسعه و اطلاع رسانی پزشكی وزارت بهداشت،درمان و آموزش پزشكی از رونمایی نخستین بانك تخصصی ویدئوی پزشكی ایران تا یكی دو ماه آینده خبر داد.
 
ابوالفضل رضایی گفت: تولیدات و مقالات علمی ایرانی در ژورنال های علمی پژوهشی در تمام دنیا منتشر می شود و رتبه علمی كشور را معمولا با تعداد مقالات علمی و كارهای پژوهشی ارائه شده می سنجند.
وی اظهار داشت : در سایت مدتیوب(نخستین بانك تخصصی ویدئوی پزشكی ایران) فیلم های اعمال جراحی و نتایج تحقیقات مختلف به صورت فیلم منتشر می شود و فیلم های تخصصی پزشكی در معرض دید تمامی پزشكان، دستیاران و دانشجویان پزشكی قرار می گیرد.
رییس دفتر توسعه و اطلاع رسانی پزشكی وزارت بهداشت خاطر نشان كرد: در حال حاضر صد فیلم تخصصی در این سایت در دسترس بازدید كنندگان قرار دارد و سعی داریم تا با افزایش تعداد این فیلم ها تا یكی دو ماه آینده از این سایت به طور رسمی رونمایی كنیم.
به گفته رضایی، بازدیدكنندگان این سایت می توانند با مشاهده فیلم های تخصصی از اعمال جراحی كه در هر بیمارستان انجام می شود و یا توسط چه پزشكی صورت می گیرد، مطلع شوند.
بر اساس این گزارش ، علاقه مندان می توانند برای بازدید از فیلم های تخصصی پزشكی و عمل های جراحی مختلف به آدرس medtube.ir مراجعه كنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha