معاون درمان وزیر بهداشت گفت: اکسیژن موثرترین اقدام درمانی است که هر بیمار کرونایی به آن نیاز دارد.

«اکسیژن» موثرترین اقدام درمانی است که هر بیمار کرونایی نیاز دارد

سلامت نیوز:معاون درمان وزیر بهداشت گفت: اکسیژن موثرترین اقدام درمانی است که هر بیمار کرونایی به آن نیاز دارد.


به گزارش سلامت نیوز به نقل از  فارس،قاسم جان بابایی،معاون درمان وزیر بهداشت در آیین «اهدای نفس» و رونمایی از 999 کپسول‌ اکسیژن تامین شده برای بیماران نیازمند با همکاری هلال‌احمر و خیرین کشور، گفت: جمعیت هلال احمر در موضوع بیماری کرونا به عنوان بازوی اجرایی وزارت بهداشت فعالیت داشته که ما قدردانیم.

وی در این مراسم ضمن تسلیت به مناسبت شهادت فخری زاده، در خصوص نقش موثر خیریه‌ها در کنترل بیماری کرونا، افزود: خیرین از ابتدای شیوع ویروس منحوس کرونا در کنار وزارت بهداشت بودند.

جان بابایی گفت:اکسیژن موثرترین اقدام درمانی است که هر بیمار کرونایی به آن نیاز دارد.

معاون درمان وزیر بهداشت ادامه داد: یکی از نذرهای ماندگار در شرایط حاضر همین نذر کپسول اکسیژن است؛ زیرا این ویروس تا زمانی که در دنیا هست، می‌تواند خطرناک باشد.

 در ابتدای این مراسم محمد نصیری، رئیس سازمان داوطلبان هلال احمر نیز گفت: امروز برای کسانی که در منازل نیاز به اکسیژن دارند روز بزرگی است.

 نصیری با اشاره به همکاری خیرین در این کار خیرخواهانه، ادامه داد: کمتر از یک ماه پیش بود که با همکاری خیرین این موضوع مطرح شد و در این یک ماه، همه در صحنه حضور داشتند و کمک کردند.

نصیری گفت:در یک ماه گذشته مبلغی در حدود ۳ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان جمع آوری شده و هدف نهایی ما اهداء ۴۰۰۰ کپسول اکسیژن و ۱۰۰۰ دستگاه اکسیژن ساز است.

نصیری ضمن تشکر از خیرین سلامت، بیان داشت: خیریه رحمت واسعه، مجمع خیرین صنف تجهیزات پزشکی، موسسه خیریه نیکوگامان جمشید و مجمع خیرین سلامت نمایندگان مردمی هستند که همواره در فعالیت های خیرخواهانه پیشگام هستند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha