سازمان پزشکی قانونی اعلام کرد که در هفت ماه اول سال جاری ۹۴۱۷ نفر در حوادث رانندگی جان خود را از دست دادند که این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال قبل که آمار تلفات ۱۱ هزار و ۲۶ نفر بود، ۱۴.۶ درصد کاهش یافته است.

مرگ ۹۴۱۷ نفر در تصادف رانندگی از ابتدای سال تا پایان مهر

سلامت نیوز:سازمان پزشکی قانونی اعلام کرد که در هفت ماه اول سال جاری ۹۴۱۷ نفر در حوادث رانندگی جان خود را از دست دادند که این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال قبل که آمار تلفات ۱۱ هزار و ۲۶ نفر بود، ۱۴.۶ درصد کاهش یافته است.

به گزارش  سلامت نیوز به نقل از سازمان پزشکی قانونی کشور، در هفت ماهه امسال از کل تلفات تصادفات، هفت هزار و ۷۰۳ نفر مرد و یکهزار و ۷۱۴ نفر زن بودند.

در این مدت همچنین ۱۷۲ هزار و ۹۲۹ مصدوم حوادث رانندگی به مراکز پزشکی مراجعه کردند که ۱۲۹ هزار و ۴۱۵ نفر از آنان مرد و ۴۳ هزار و ۵۱۴ نفر زن بودند. آمار مصدومان مراجعه کرده به مراکز پزشکی قانونی در هفت ماهه امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل ۲۴.۲ درصد کاهش داشته است.

همچنین در هفت ماهه امسال استان های فارس با ۷۱۵، تهران با ۷۱۳ و اصفهان با ۶۰۸ نفر بیشترین و استان های ایلام با ۶۴، کهگیلویه و بویراحمد با ۱۱۷ و چهارمحال و بختیاری با ۱۳۴ نفر کمترین آمار تلفات تصادفات را داشتند.

 در مهر ماه امسال نیز یکهزار و ۵۲۶ نفر در حوادث رانندگی جان باختند که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۸.۶ درصد کمتر شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha