سه‌شنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۷

فرماندهی انتظامی هرمزگان به بیان جزییاتی از نتایج پیگیری‌های پلیس آگاهی استان از علل مرگ دختر بچه ۸ ساله بندرعباسی پرداخت.

جزییات مرگ تلخ دختر ۸ ساله بندرعباسی

سلامت نیوز: فرماندهی انتظامی هرمزگان به بیان جزییاتی از نتایج پیگیری‌های پلیس آگاهی استان از علل مرگ دختر بچه ۸ ساله بندرعباسی پرداخت.

سردار غلامرضا جعفری اظهار کرد: در پی اعلام کلانتری ۱۷ شهرستان بندرعباس در مبنی بریک فقره حلق آویزی واقع شهرستان بندرعباس و انتقال فرد به بیمارستان، ماموران انتظامی جهت بررسی موضوع به بیمارستان اعزام شدند.

وی افزود: پدر متوفی با حضور مأموران در اظهاراتش اعلام داشت دخترم شب گذشته بادخترهمسایه برای بازی به پشت بام منزل رفته و وقتی صبح از خواب بلند شدم دیدم دخترم در منزل حضور ندارد به پشت بام رفته و مشاهده کردم که با طناب خود را حلق آویز کرده است.

فرمانده انتظامی هرمزگان خاطرنشان کرد: با هماهنگی بعمل آمده اکیپی ازکارآگاهان مجرب پلیس آگاهی متشکل از کارشناسان بررسی صحنه و رئیس اداره مبارزه با جرائم جنایی به محل حادثه اعزام و تحقیقات از خانواده و دوستان وی آغاز شد.

سردار جعفری خاطرنشان کرد: به لحاظ اهمیت وحساسیت موضوع پیگیری پرونده به صورت ویژه وجدی دستورکارقرار گرفت و کارآگاهان باحضور مجدد درصحنه نسبت به تحقیق از همسایگان،دوستان و تمام افراد که با متوفی در ارتباط نزدیک بودند، اقدام کردند.

وی همچنین بیان داشت: مأموران طی اقدامات پلیسی به یکی از دوستان متوفی که دختری ۱۲ ساله می باشد مظنون که نامبرده ابتدا منکر حضور در صحنه حادثه میشد اما با مشاهده ادله پلیسی بیان داشت که شب حادثه به منظور بازی به بالای پشت بام رفتیم و با توجه اختلافات شدید خانوادگی و از آنجا که تحت تاثیرخودکشی یکی از دوستان خود بودیم ، تصمیم گرفتیم خودکشی کنیم.

سردار جعفری گفت: این دختر نوجوان در ادامه اظهاراتش بیان داشت، نخست من خودم را حلق آویز کرده که تحمل ننموده و خودم را نجات دادم و سپس دوستم خودش طناب را دور گردنش پیچید و سپس من نیز طناب را به سمت بالا کشیدم تا بی حال شد که بادیدن وضعیت وی ترسیده و برای به نجات او اقدام کردم اما متاسفانه نتوانستم طناب را از گردنش باز کنم و از روی ترس محل را ترک کردم.

به گفته سردار جعفری، حسب دستور مقام قضائی متهم که دختری ۱۲ ساله می باشد جهت نگهداری تحویل اداره بهزیستی شهرستان بندرعباس شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha