معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی وزارت بهداشت گفت: با تامین مالی برای جذب و به کارگیری ۳۰ هزار نیروی انسانی جدید از سوی سازمان برنامه و بودجه، بخش عمده ای از نیازهای حوزه سلامت کشور رفع می شود.

تامین اعتبار استخدام ۳۰هزار نیروی جدید در وزارت بهداشت

سلامت نیوز:معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی وزارت بهداشت گفت: با تامین مالی برای جذب و به کارگیری ۳۰ هزار نیروی انسانی جدید از سوی سازمان برنامه و بودجه، بخش عمده ای از نیازهای حوزه سلامت کشور رفع می شود.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از روابط عمومی وزارت بهداشت، سیدکامل تقوی نژاد افزود: یکی از مهم ترین اولویت های مورد نظر در دو سال اخیر، رفع کمبودهای موجود و تامین نیروی انسانی فعال بیمارستان ها و مراکز بهداشتی و درمانی راه اندازی شده در کشور بوده است.

وی تصریح کرد: با تامین مالی مجوز جذب ۳۰ هزار نیروی انسانی جدید که بخش عمده ای از آنها در بیمارستان ها، مراکز بهداشتی درمانی و پایگاه های اورژانس شروع به کار خواهند کرد، می توان انتظار داشت که از «بارکاری» بسیار بالای کادر پرتلاش و خستگی ناپذیر دانشگاه های علوم پزشکی و مدافعان سلامت کشور کاسته شود.

تقوی نژاد تاکید کرد: با بکارگیری این نیروها، تعداد افرادی که در ۲ سال اخیر جذب وزارت بهداشت می شوند به بیش از ۵۰هزار نفر خواهد رسید که انشاءالله شاهد تحول عظیم و تاثیرگذار در حوزه منابع دانشگاه های علوم پزشکی کشور خواهیم بود.

معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی وزارت بهداشت همچنین یادآور شد: دفترچه آزمون برای بکارگیری تعداد۷هزار نفر از محل مجوزهای قبلی در دی ماه سال جاری منتشر و آزمون استخدامی نیز در هفته آخر بهمن ماه برگزار می شود.

 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha