سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: امروز آخرین مهلت ثبت نام در آزمون ورودی مقطع دکتری نیمه متمرکز (Ph. D) سال ۱۴۰۰ است و این مهلت تمدید نخواهد شد.

امروز آخرین مهلت ثبت‌نام دکتری سال ۱۴۰۰

سلامت نیوز:سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: امروز آخرین مهلت ثبت نام در آزمون ورودی مقطع دکتری نیمه متمرکز (Ph. D) سال ۱۴۰۰ است و این مهلت تمدید نخواهد شد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایلنا، فاطمه زرین‌آمیزی، سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور  درباره آخرین آمار ثبت‌نام در آزمون دکتری ۱۴۰۰ بیان کرد: تا این لحظه تعداد ۱۴۰ هزار و ۳۸۰ نفر نسبت به ثبت نام در آزمون ورودی مقطع دکتری نیمه متمرکز (Ph. D) سال ۱۴۰۰ اقدام کرده‌اند.

وی تاکید کرد: امروز آخرین مهلت ثبت نام در آزمون ورودی مقطع دکتری نیمه متمرکز (Ph. D) سال ۱۴۰۰ است و این مهلت تمدید نخواهد شد. آن دسته از متقاضیانی که قبلاً نسبت به ثبت نام در آزمون دکتری ۱۴۰۰ اقدام کرده‌اند نیز می‌توانند در صورت تمایل تا آخر وقت امروز، نسبت به مشاهده و ویرایش اطلاعات ثبت نامی خود اقدام کنند.

سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور بیان کرد: براساس برنامه زمانی پیش بینی شده آزمون ورودی مقطع دکتری نیمه متمرکز (Ph. D) سال ۱۴۰۰ در روز جمعه ۱۵ اسفند برگزار خواهد شد و متقاضیان لازم است از روز سه‌شنبه ۱۲ تا روز پنجشنبه ۱۴ اسفند با مراجعه به درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور نسبت به تهیه پرینت کارت شرکت در آزمون و راهنمای شرکت در آزمون اقدام کنند.

زرین آمیزی گفت: محل آزمون متقاضیان بر اساس استان و شهرستان انتخابی مندرج در بند ۳۹ تقاضانامه تعیین می‌شود. بنابراین متقاضیان باید با مراجعه به جدول شماره ۲ دفترچه راهنمای ثبت‌نام و درج کد مربوط به استان و شهر مورد نظر در تقاضانامه نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha