مدیرعامل جمعیت هلال احمر کردستان گفت: مادر باردار در یکی از روستا‌های صعب العبور سقز با تلاش ۳ ساعته امدادگران حلال احمر در برف و کولاک شدید نجات پیدا کردند.

عکس/نجات مادر باردار سقزی در محاصره برف و کولاک

سلامت نیوز: مدیرعامل جمعیت هلال احمر کردستان گفت: مادر باردار در یکی از روستا‌های صعب العبور سقز با تلاش ۳ ساعته امدادگران حلال احمر در برف و کولاک شدید نجات پیدا کردند.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از فارس، از انتقال یک زن باردار در روستای دولت قلعه شهرستان سقز خبر داد و اظهار کرد: در پی تماس تلفنی خانه بهداشت روستا با شماره ۱۱۲ جمعیت هلال احمر بلافاصله یک تیم امدادی به همراه آمبولانس و کارشناس فوریت‌های پزشکی به روستا اعزام شد.

وی خاطرنشان کرد: به علت شدت بارش برف و صعب العبور بودن منطقه تمام راه‌های ارتباطی روستا مسدود شده و امکان دسترسی به روستا وجود نداشت.


مدیرعامل جمعیت هلال احمر کردستان گفت: نجات مادر باردار از برف و کولاک به خاطر بسته بودن راه‌های روستایی به مدت سه ساعت به طول انجامید.

جلالی افزود: تیم عملیاتی جمعیت هلال احمر شهرستان سقز بعد از تلاشی ۳ ساعته این زن باردار را نجات و به بیمارستان امام خمینی (ره) شهرستان سقز منتقل کردند.


مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کردستان در پایان افزود: هم اکنون حال مادر و نوزاد خوب است و در شرایط مطلوبی به سر می‌برند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha