رئیس بنیاد مستضعفان از تخصیص هزینه مورد نیاز برای خرید ۱۲ دستگاه اکسیژن ساز بیمارستانی و ۱۰۰۰ دستگاه اکسیژن ساز خانگی از سوی این بنیاد برای تامین تجهیزات مورد نیاز مراکز درمانی درگیر کرونا خبر داد.

واریز هزینه خرید دستگاه اکسیژن ساز بیمارستانی و خانگی به حساب وزارت بهداشت

سلامت نیوز:رئیس بنیاد مستضعفان از تخصیص هزینه مورد نیاز برای خرید ۱۲ دستگاه اکسیژن ساز بیمارستانی و ۱۰۰۰ دستگاه اکسیژن ساز خانگی از سوی این بنیاد برای تامین تجهیزات مورد نیاز مراکز درمانی درگیر کرونا خبر داد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا، سید پرویز فتاح با اعلام این خبر در تشریح جزئیات آن اظهار کرد: به دنبال افزایش شیوع کرونا در موج سوم و با توجه به مشکلات بیمارستان های درگیر کرونا و درخواست وزارت بهداشت، بنیاد مستضعفان تامین ۱۲ دستگاه اکسیژن ساز بیمارستانی و همچنین ۱۰۰۰ دستگاه اکسیژن ساز خانگی را متقبل شد.

رئیس بنیاد مستضعفان افزود: بر همین اساس مقرر شد تا مبلغ ۳۲.۵ میلیارد تومان برای تامین ۱۲ دستگاه اکسیژن ساز بیمارستانی و همچنین ۱۵ میلیارد تومان برای تامین یکهزار دستگاه اکسیژن ساز خانگی، در اختیار وزارت بهداشت و درمان قرار گیرد.

وی خاطرنشان کرد: در توافق صورت گرفته با وزارت بهداشت، ۳ دستگاه اکسیژن ساز بیمارستانی برای استان محروم ایلام، یک دستگاه برای بیمارستان کرمانشاه، ۳ دستگاه برای بیمارستان های سیرجان، بم و رفسنجان در استان کرمان، ۲ دستگاه اکسیژن ساز بیمارستانی برای بیمارستان های ساوه و اراک در استان مرکزی، یک دستگاه برای بیمارستان ارومیه در آذربایجان غربی، یک دستگاه برای بیمارستان گناباد در خراسان رضوی و یک دستگاه برای بیمارستان حضرت رسول شهر تهران از سوی بنیاد مستضعفان تامین شود.

به گزارش روابط عمومی بنیاد مستضعفان، هزینه خرید این تجهیزات به حساب وزارت بهداشت و درمان واریز می شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha