حیوان‌آزاری که گوش‌های یک قلاده سگ در ارومیه را بریده بود، شناسایی و دستگیر شد.

پشت پرده بریدن گوش‌های یک سگ این‌بار در ارومیه

سلامت نیوز: حیوان‌آزاری که گوش‌های یک قلاده سگ در ارومیه را بریده بود، شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از شهورند آنلاین، پشت پرده بریدن گوش‌های یک سگ این‌بار در ارومیه . آبان‌ماه ‌سال‌جاری بود که باز هم یک کلیپ دیگر مردم را تحت‌تأثیر قرار داد. این‌بار یک حیوان‌آزار باز هم صحنه‌های خشنی را به تصویر کشید. سگی زیر دستان یک انسان بی‌رحم عذاب کشید. گوش‌هایش را بریدند و سکانس‌های وحشتناک این کار را در فضای مجازی منتشر کردند. بریدن گوش‌های این توله‌سگ و انتشار کلیپ آن در فضای مجازی موجب ناراحتی و جریحه‌دارشدن احساسات دوستداران حیوانات و فعالان محیط‌زیست شده بود. بنابراین باز هم پلیس وارد عمل شد تا این فرد بی رحم را گیر بیندازد.


بازداشت حیوان آزار

رضا خیری، فرمانده یگان حفاظت محیط‌زیست آذربایجان‌غربی درباره جزئیات این ماجرا گفت: «پس از انتشار تصاویر بریدن گوش‌های یک قلاده توله‌سگ در صفحات اینستاگرام، اکیپ عملیات یگان حفاظت این اداره کل، موضوع را در دستور کار قرار داد. پس از بررسی‌های اولیه مشخص شد حادثه در شهرستان ارومیه رخ داده است. بنابراین با اخذ دستور لازم از مراجع قضائی موضوع از طریق تیم‌های کارشناسی پلیس فتا در ارومیه پیگیری شد. در ادامه متهم احضار و پس از گرفتن توضیحات تحویل مراجع قضائی شد.»

فرمانده یگان حفاظت محیط‌زیست آذربایجان‌غربی با قدردانی از همکاری نیروهای پلیس فتا ادامه داد: «موضوع بریدن گوش‌های توله‌سگ در بین افرادی که اقدام به نزاع سگ‌ها می‌کنند، رواج داشته است. اما این موضوع از مصادیق بارز حیوان‌آزاری است. این فرد متخلف پس از دستگیری نسبت به اقدام خود ابراز پشیمانی کرد. همچنین با هماهنگی‌های با مراجع قضائی و تیم‌های پلیسی استان، تخلفات زیست‌محیطی در کوتاه‌ترین زمان ممکن پیگیری می شوند. متخلفان نیز در کمترین زمان دستگیر شوند.»

او با بیان اینکه حیوان‌آزاری ازجمله تخلفات زیست‌محیطی است، که برخی از افراد اقدام به این عمل می‌کنند، گفت: «درحال حاضر برخورد با این موضوع تبدیل به یک مطالبه عمومی شده و یگان حفاظت محیط‌زیست نیز در برخورد با این موارد با جدیت کامل عمل می‌کند.»

 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha