رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با بیان اینکه بارش باران تا روز دوشنبه پیش‌بینی می‌شود، از ترافیک نیمه سنگین در آزادراه قزوین_کرج-تهران خبر داد.

ترافیک نیمه‌سنگین در آزادراه قزوین_کرج_تهران/ بارش باران و برف در محورهای مواصلاتی ۲۳ استان

سلامت نیوز:رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با بیان اینکه بارش باران تا روز دوشنبه پیش‌بینی می‌شود، از ترافیک نیمه سنگین در آزادراه قزوین_کرج-تهران خبر داد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایلنا،سرهنگ «احمد شیرانی» رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا گفت: در ساعت ۰۵:۴۵ در استان بوشهر محور دیلم - هندیجان و دیلم -بهبهان به دلیل آبگرفتگی و سیلاب تا اطلاع بعدی مسدود است.

وی درباره آخرین وضعیت ترافیکی سایر محورها ادامه داد: ترافیک در جاده شهریار به تهران محدوده شهر قدس و  در آزادراه قزوین - کرج - تهران حدفاصل استاندارد تا پل فردیس و در آزادراه کرج - تهران محدوده های پل کلاک و گرمدره نیمه سنگین است.

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا درباره آخرین وضعیت جوی خاطرنشان کرد: بارش برف و باران در برخی از محورهای استان‌های اردبیل، زنجان، مازندران، قزوین، مرکزی، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، لرستان، اصفهان و کرمان گزارش شده است. همچنین بارش باران در برخی از محورهای استان‌های خوزستان، بوشهر، فارس، ایلام، کرمانشاه، همدان، کردستان، آذربایجان شرقی، گیلان، البرز، تهران، قم و یزد گزارش شده است.

سرهنگ شیرانی تصریح کرد: بارش باران در اکثر استان‌های کشور تا روز دوشنبه پیش‌بینی می‌شود. همچنین اجرای طرح محدودیت و ممنوعیت های ترافیکی جلوگیری از شیوع ویروس کرونا در شهرهای قرمز و نارنجی ادامه دارد و تردد خودروها از ساعت ۲۱۰۰ تا ۰۴:۰۰ در این شهرها ممنوع و توسط دوربین‌های ثبت تخلف جریمه می‌شوند. همچنین ورود پلاک‌های غیربومی و خروج پلاک‌های بومی به این شهرها ممنوع است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha