بر اساس اعلام ستاد ملی مبارزه با کرونا، خودروهایی که شب گذشته در ترافیک بارندگی گیر افتاده بودند و نتوانستند قبل از ساعت ۲۱ خود را به خانه برسانند، جریمه شدند.

جریمه شب بارانی تهرانی‌ها بخشیده می‌شود؟

سلامت نیوز:بر اساس اعلام ستاد ملی مبارزه با کرونا، خودروهایی که شب گذشته در ترافیک بارندگی گیر افتاده بودند و نتوانستند قبل از ساعت ۲۱ خود را به خانه برسانند، جریمه شدند.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از میزان، بر اساس اعلام ستاد ملی مبارزه با کرونا، تردد شبانه از ساعت ۲۱ الی ۴ صبح در شهر‌های وضعیت قرمز و نارنجی ممنوع بوده و متخلفان از ۲۰۰ هزار تومان تا ۵۰۰ هزارتومان جریمه می‌شوند.

اما سوال اینجاست با وجود بارندگی شب گذشته در پایتخت، که جز شهر‌های وضعیت نارنجی است، خودرو‌هایی که در ترافیک مانده اند و نتوانستند خود را قبل از ساعت ۲۱ به خانه برسانند نیز مشمول جریمه می‌شوند؟

و پاسخ آن است که بر اساس ضوابط موجود، تمام این خودرو‌ها توسط دوربین‌های پلیس جریمه شده اند، زیرا رانندگان باید شرایط جوی و ترافیکی را در نظر گرفته و زمان بازگشت خود به خانه قبل از بازه زمانی مشخص شده را مدیریت می کردند.

 
همچنین رانندگان پرسیدند آیا امکان بخشش این جریمه ها وجود دارد؟ درباره نیز باید گفت درباره بخشش این جریمه‌ها  هنوز دستورالعملی ابلاغ نشده است. 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha