سخنگوی سازمان مدیریت بحران کشور از افزایش جان‌باختگان حادثه سیل در استان‌های جنوبی کشور طی روزهای گذشته خبر داد.

۸ کشته بر اثر وقوع سیل در استان‌های جنوبی کشور

سلامت نیوز:سخنگوی سازمان مدیریت بحران کشور از افزایش جان‌باختگان حادثه سیل در استان‌های جنوبی کشور طی روزهای گذشته خبر داد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایلنا،«علی بختیاری» سخنگوی سازمان مدیریت بحران کشور  درباره آخرین جزییات سیل و آبگرفتگی در استان‌های کشور گفت: در طول هفته جاری در سراسر نقاط کشور شاهد بارش باران بودیم.

وی ادامه داد: بیشترین بارندگی در استان‌های جنوبی کشور و در استانهای بوشهر، خوزستان و فارس بود و هشدار سطح قرمز نیز برای این استان‌ها صادر شده بود.

سخنگوی سازمان مدیریت بحران با بیان اینکه بیشترین بارش‌ها در روز یکشنبه و در استان بوشهر گزارش شده‌است، تصریح کرد: خسارات قابل توجهی در این مناطق وارد شده و آبگرفتگی معابر، سیلاب، طغیان رودخانه، تخریب راه‌های روستایی و خسارت به بخش‌های کشاورزی بر اثر این بارش‌ها گزارش شده است.

بختیاری تصریح کرد: در بوشهر یک نفر بر اثر تخریب منزل جان خود را از دست داد. ۵ نفر نیز در استان هرمزگان علیرغم هشدارهای قبلی بدون توجه اقدام به سفر کرده و به دلیل ریزش کوه و سیلاب جان خود را از دست داده‌اند. یک زن نیز در این منطقه به دلیل گرفتار شدن در سیلاب جان خود را از دست داد.

وی با اشاره به فوت یک نفر در کیاشهر نیز خاطرنشان کرد: این فرد نیز به دلیل گرفتار شدن در سیلاب جان خود را از دست داد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha