طبق مقاله منتشر شده در سایت تصفیه آسا در مورد بهترین دستگاه های تصفیه آب در بازار، برندهای معتبر دستگاه های تصفیه آب خانگی و مارک‌های معروف تصفیه آب بسیاری در ایران وجود دارد، اما از آنجایی که دستگاه‌های خوب ساخت کشور تایوان هستند، بهترین مارک تصفیه آب نیز از میان انواع تصفیه آب تایوانی انتخاب می‌گردد.

چرا مصرف آب آشامیدنی تصفیه شده سالم‌تر است؟

سلامت نیوز:طبق مقاله منتشر شده در سایت تصفیه آسا در مورد بهترین دستگاه های تصفیه آب در بازار، برندهای معتبر دستگاه های تصفیه آب خانگی و مارک‌های معروف تصفیه آب بسیاری در ایران وجود دارد، اما از آنجایی که دستگاه‌های خوب ساخت کشور تایوان هستند، بهترین مارک تصفیه آب نیز از میان انواع تصفیه آب تایوانی انتخاب می‌گردد.

به گزارش سلامت نیوز، برای اطلاعات بیشتر درباره بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی اینجا را کلیک کنید.

چرا مصرف آب آشامیدنی تصفیه شده سالم تر است؟

آب تصفیه شده چه فایده ای ای دارد؟

بهترین دستگاه های تصفیه آب در بازار، آب را تا 99٪ از عناصر آلوده کننده پاک می‌کند. به علاوه، فناوری پیشرفته در دستگاه های تصفیه آب با کیفیت، مواد معدنی و الکترولیت‌های اساسی مانند پتاسیم و منیزیم را در آب نگه می‌دارد تا مزایای آب فیلتر شده را بیش از پیش تقویت کند.

 از معتبرترین و پرفروش‌ترین تصفیه آب خانگی موجود در ایران می‌توان به تصفیه آب مینروا تایوان Minerva اشاره کرد. آب تصفیه کن مینروا تنها برند دارای استاندارد جهانی بهداشت NSF، گواهینامه کنترل کیفیت بهداشت آب WaterQuality، گواهی سازمان بهداشت غذا و دارو آمریکا FDA و استاندارد CE اروپا می‌باشد.

به زبان ساده، آب آشامیدنی تصفیه شده روش بهتری برای هیدراته ماندن بدن افراد است. از جمله مزایا و فایده آب تصفیه شده این است که، به هضم غذا کمک می‌کند، عملکرد بدن را برای ورزش تقویت می‌کند، بدن را سم زدایی می‌کند و باعث شفافیت پوست می‌شود. به جای اینکه به نوشیدن نوشیدنی‌های مضر مانند آب‌های گازدار متوسل شوید، نوشیدن آب تصفیه شده را در برنامه غذایی خود قرار دهید تا از این مزایا بهره‌مند شوید.

بهبود هضم و گوارش

به آخرین باری که یک وعده غذایی کامل را بدون هیچ چیزی برای نوشیدن خوردید، فکر کنید. شما احتمالاً با مشکلات هضم غذا روبرو شدید یا معده درد، سوزش معده یا واکنش‌های دردناک مشابهی را تجربه کردید. آب تصفیه شده به بدن کمک می‌کند تا مواد غذایی را تجزیه کند، مواد مغذی را جذب کرده و نفخ شکم را کاهش دهد. مصرف آب آشامیدنی تصفیه شده و سالم در هر وعده غذایی ضروری است.

مصرف آب تصفیه شده pH بدن را متعادل می‌کند و این برای هضم غذا نیز مفید است، به ویژه برای کسانی که از ریفلاکس اسیدی معده رنج می‌برند.

عملکرد بدن در زمان ورزش را بهبود می‌بخشد

عملکرد بدن را در زمان ورزش بهبود می بخشد

هیدراته ماندن بدن در طول فعالیت‌های بدنی و ورزشی، بسیار مهم است و باعث می‌شود که عضلات و مفاصل به درستی کار کنند و همچنین بدن توان انجام تمرینات را داشته باشد. با فرآیندهای تصفیه آب و فیلتراسیون، مانند اسمز معکوس، همه چیز از جمله مواد معدنی ضروری و الکترولیت‌هایی که برای بدن مفید هستند، در آب آشامیدنی باقی می‌ماند و به همین دلیل بدن شما هیدراته باقی می‌ماند.

دستگاه های تصفیه آب خانگی مواد ضروری برای بدن مانند منیزیم، پتاسیم، سدیم و کلسیم را در آب نگه می‌دارد و باکتری‌ها و موارد مضر را از آب حذف می‌کند. این نوع آب یعنی آب تصفیه شده، مواد مورد نیاز برای بهبود استقامت و عملکرد بهتر بدن را تامین می‌کند. این یک جایگزین سالم برای نوشیدنی‌های انرژی‌زا ورزشی است که نوشیدن آنها افزایش کالری قند را در پی دارد. فقط بدانید که سراغ دستگاه‌های اصل بروید و بخرید.

پیشنهاد ما به شما عزیزان از برندهای معتبر مینروا Minerva تایوان می‌باشند، زیرا علاوه بر دارا بودن نماد اصالت جهت تشخیص اصلی بودن توسط مصرف کننده، دارای ضمانت قیمت و امکان خرید اقساطی تا 10 ماه نیز برای مدل‌های مارک مینروا Minerva فراهم آورده شده، تا شما دوستان بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی را با بهترین قیمت و ساده‌ترین روش پرداخت در اختیار داشته باشید.

سموم را از بدن دفع می‌کند

آبرسانی نقشی اساسی در سم زدایی طبیعی بدن از تجمع اسید لاکتیک و سایر سموم موجود در بدن دارد. نوشیدن مقدار زیادی آب سالم و تصفیه شده به عملکرد مناسب کلیه کمک می‌کند و در نهایت بدن می‌تواند راحت‌تر سموم را دفع کند. آب آشامیدنی خالص یک فاکتور مهم برای سلامت است، زیرا اگر آب پر از سموم و ناخالصی‌ها باشد مانند آنچه که معمولاً در آب لوله کشی یافت می‌شود، تأثیر آن برای سلامت بدن قابل توجه نیست.

سلامت پوست را ارتقا می‌دهد

سلامت پوست را ارتقا میدهد

آب برای اندام‌های داخلی ما معجزه می‌کند، اما بدانید که به داشتن پوستی سالم نیز کمک می‌کند. آب تصفیه شده رطوبت و خاصیت ارتجاعی پوست را بهبود می‌بخشد، که در نتیجه ظاهر نرم و شفاف‌تری روی صورت ایجاد می‌کند. نوشیدن آب بیشتر در شرایط خشک آب و هوایی، سلول‌های پوست را بازسازی می‌کند تا پوست شفاف‌تر شود.

شما را تشویق به مصرف بیشتر آب می‌کند

نوشیدن آب سالم و تصفیه شده در صورتی به سلامت مربوط می‌شود که به میزان لازم مصرف شود. این ممکن است هنگامی که آب شیر منبع اصلی باشد، به دلیل طعم و بوی نامطبوعی که اغلب دارد، مشکل باشد. وقتی آب طعم خوب داشته باشد، نوشیدن بیشتر آن راحت‌تر می‌شود.

کمک به افراد در انتخاب‌های سالم‌تر

کیفیت آب در بهترین دستگاه‌های آب تصفیه کن خانگی، به لطف فرآیند تصفیه پیشرفته، مردم را ترغیب می‌کند تا به طور منظم بدن خود را هیدراته نگه دارند. این یک راه حل مداوم است که در چندین صنعت برای ایجاد انگیزه در مردم برای نوشیدن آب سالم بیشتر استفاده شده است. تحقیقات در برخی شرکت‌ها نشان داده است که میزان سلامتی کارکنان با مصرف آب تصفیه شده به میزان قابل توجهی افزایش پیدا کرده است و مردم بیشتر ترغیب به نوشیدن ‌آب شدند.

  • 76٪ از کارمندان آب بیشتری می‌نوشند.
  • 77٪ از کارمندان از بطری‌های آب همراه استفاده می‌کنند و مدام آب درون آن را شارژ می‌کنند.
  • 54٪ از کارمندان استفاده از آب معدنی‌های پلاستیکی را متوقف کرده و مصرف سایر نوشیدنی‌ها را کاهش داده‌اند.

این تنها یک نمونه از اثبات مفید بودن نوشیدن آب تصفیه شده در سطوح مختلف است. طبیعی است که مردم دوست دارند تا یک فنجان قهوه، نوشابه یا نوشیدنی انرژی‌زا بخورند تا بتوانند روزهای سخت کاری را تحمل کنند. اما باید بدانید که آب تصفیه شده می‌تواند به راحتی در دسترس شما باشد و شما را شاداب نگه دارد. آب تصفیه شده، همچنین می‌تواند از مصرف کالری و قند بیشتر جلوگیری کند.

برای خرید بهترین دستگاه های تصفیه آب به کجا مراجعه کنیم؟

شرکت تصفیه آسا با سابقه طولانی و خدمات حرفه‌ای به عنوان بزرگترین وارد کننده و عرضه کننده دستگاه تصفیه آب خانگی تایوانی اصل به عرضه بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی در ایران می‌پردازد. این شرکت اصل را بر رضایت و سلامت مشتری خود قرار داده است و به همین دلیل بهترین دستگاه‌ها را با بهترین قیمت‌ها در اختیار شما قرار می‌دهد و خیال شما را از بابت داشتن آب آشامیدنی سالم راحت می‌کند.

برای اطلاعات بیشتر درباره دستگاه های تصفیه آب به سایت تصفیه آسا مراجعه کنید.

منبع : tasfiyeasa

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha