سلامت نیوز : رئیس فدراسیون پزشكی ورزشی ایران گفت: با توجه به آلودگی هوای شهر تهران بهترین مكان برای تمرین افراد در باشگاه‌هایی است كه دارای سیستم تهویه هوا باشد.

لطفعلی پوركاظمی در گفت‌وگو با فارس با اشاره به وجود اكسیژن مناسب در اوایل صبح در فضاهای پارك‌ها توصیه اكید می‌شود كه افرادی كه می‌توانند ورزش‌های صبحگاهی را انجام دهند این ساعات را برای تنظیم نرمش و ورزش‌های سبك برگزینند.

وی افزود: ورزش صبحگاهی بر اساس علم پزشكی ورزش بسیار ایده‌آل است زیرا هوا تمیزتر است ولی با توجه به آلودگی هوا در برخی از كلانشهرهای كشور از جمله تهران توصیه می‌شود ورزشكاران تمرینات خود را در باشگاه‌هایی كه دارای دستگاه‌های تهویه است انجام دهند.

رئیس فدراسیون پزشكی ورزشی ایران خاطرنشان كرد: با توجه به اینكه بسیاری از افراد و ورزشكارها به دلیل مشاغل كاری عصرها تمرینات ورزشی خود را انجام می‌دهند توصیه می‌شود این افراد برای استفاده از هوای پاك به باشگاه‌ها و سالن‌های ورزشی كه دارای سیستم‌های تهویه فیلتر هوا است بروند زیرا دستگاه‌های فیلتر هوا معكوس كولرها به جای اینكه هوا را به داخل محوطه وارد كند هوای آلوده را از داخل سالن‌ها خارج می‌كند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha