داپ‌اَپ به مناسبت روز پرستار از زحمات شبانه روزی، ایثارگری‌ها و فداکاری‌های دلسوزانه پزشکان، پرستاران، بهیاران، کمک بهیاران، پیراپزشکان و پرسنل سخت کوش خدمات بیمارستان‌ها تقدیر کرد. پرسنل سلامت در یک سال گذشته در خط مقدم مقابله با ویروس کرونا قرار گرفته‌اند و با شجاعت مثال زدنی ضمن حفظ روحیه خودشان به سایر اقشار جامعه یاری رسانده‌اند.

تقدیر از پرستاران و پرسنل سلامت توسط داپ‌اَپ در روز پرستار

سلامت نیوز: داپ‌اَپ به مناسبت روز پرستار از زحمات شبانه روزی، ایثارگری‌ها و فداکاری‌های دلسوزانه پزشکان، پرستاران، بهیاران، کمک بهیاران، پیراپزشکان و پرسنل سخت کوش خدمات بیمارستان‌ها تقدیر کرد.


به گزارش سلامت نیوز، پرسنل سلامت در یک سال گذشته در خط مقدم مقابله با ویروس کرونا قرار گرفته‌اند و با شجاعت مثال زدنی ضمن حفظ روحیه خودشان به سایر اقشار جامعه یاری رسانده‌اند.

با تفاهم‌نامه‌ همکاری که با دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی امضا شده، داپ‌اَپ علاوه بر کادر محترم درمان بیمارستانهای این دانشگاه، هدیه ای به رسم ادب و یادبود در قالب کارت هدیه داپ اَپی به مبلغ 500/000 ریال تقدیم کادر محترم درمان سایر بیمارستانهای شهر تهران نمود.


پلتفرم کش بک داپ‌اَپ از تیر ماه 1398 برای نخستین بار در ایران تأسیس شده و با نام تجاری «داپ اَپ» بخشی از مبلغ هر خرید را به کاربرانش برمی‌گرداند.


تمامی اهداف و اقدامات این شرکت در راستای «ایجاد رونق در تولید، تجارت و اقتصاد کشور از طریق افزایش قدرت خرید مردم» است.
مدل کسب و کار پلتفرم "داپ اَپ" تضمین میکند که مشتریان خیلی راحت، تنها با کشیدن کارت در دستگاههای کارتخوان "به پرداخت ملت"، "تاپ" (تجارت الکترونیک پارسیان) و "سپ" (پرداخت الکترونیک سامان کیش) از مزایای طرح بهرهمند شوند.


تمامی اصناف و فروشگاه‌های عضو داپ‌اَپ، برای خرید انواع کالا و خدمات در شهر تهران در دسترس هستند و بعد داپ‌اَپ از هر خرید به شما کشبک می‌دهد.


این پلتفرم با تمامی کارتهای بانکی عضو شتاب سازگار است و پاداش نقدی آن بدون قید و شرط و ظرف یک روز به حساب مشتریان واریز میشود. این مزیت کلیدی، داپ اَپ را به عنوان یک پلتفرم متمایز و متفاوت در عرصۀ فناوریهای مالی (فینتک) مطرح کرده است.


در این پلتفرم، عموم مردم میتوانند با ثبت یک یا چند کارت بانکی عضو شبکه شتاب در اپلیکیشن داپ اَپ و خرید از اصناف طرف قرارداد و انجام تراکنش در کارتخوانهای عضو طرح، هر روز 4 تا ۱۴ درصد از کل مبلغ خرید خود را بعنوان پاداش خرید، بصورت نقدی دریافت کنند. کسبوکارها و اصناف نیز علاوه بر اینکه به واسطه معرفی در اپلیکیشن داپ اَپ، رونق گرفته و مورد استقبال مشتریان قرار میگیرند، در ازای کسب امتیاز لازم می‌توانند از سایر مزایای متنوع و جذاب این طرح نیز بهرهمند شوند.


داپ‌اَپ اولین پلتفرم کش بک در ایران است که از هر خرید مبلغ 4 تا 14 درصد را به کیف پول کاربران برمی‌گرداند.
معادل فارسی این واژه پاداش نقدی و «پول برگردان» ترجمه شده است. داپ‌اَپ اولین پلتفرم کش بک نقدی بر بستر شبکه بانکی در ایران است.


کش بک یا پاداش نقدی، شیوه جدیدی برای حفظ وفاداری مشتریان نسبت به کسب و کارهاست و مزیت‌های بی‌شماری نسبت به تخفیف و سایر روش‌های تشویقی دارد. مشتریان در سیستم کش بک برخلاف سیستم های پیشین که فقط برای خرید کالاها یا خدمات با کارت های هدیه ای که توسط فروشنده ارائه می شده؛ قابل استفاده بوده است؛ به معنای واقعی کلمه وجه نقد دریافت می‌کنند. آنها می‌توانند از این پاداش نقدی برای خرید مجدد، پس انداز یا پول توی جیبی و واریز به حساب بانکی خود استفاده کنند.

تا کنون بیش از 4000 کسب و کار در تهران عضو خانواده بزرگ داپ‌اَپ شده اند و روزانه به تعداد این کسب و کارها اضافه می‌شود. همچنین داپ‌اَپ در سراسر کشور در حال گسترش بوده و تا کنون علاوه بر تهران ، نمایندگی داپ‌اَپ به استان‌های یزد و کرمان واگذار گردیده است.


پرستاران و سایر اقشار جامعه می‌توانند مبلغ این کش بک را مستقیم به حساب بانکی خود واریز نمایند و یا خرید مجدد انجام دهند، موبایل‌شان را شارژ کنند، بسته اینترنتی بخرند و حتی کرایه تاکسی پرداخت کنند. پرستارانی که هدیه نقدی 50000 تومانی داپ‌اَپ را دریافت می‌کنند، می‌توانند با نصب اپلیکیشن داپ‌اَپ و خرید از فروشگاه‌های عضو میزان پاداش هدیه خود را افزایش دهند.


مراحل نصب اپلیکیشن داپ‌اَپ و انجام خرید با کش بک برای پرستاران و سایر اقشار جامعه به شرح زیر است:

-    دانلود و نصب اپلیکیشن از استورهای کافه بازار، گوگل‌پلی، مایکت، اناردونی، سیب اپ، سیب ایرانی و یا نسخه وب اپلیکیشن در سایت رسمی داپ‌اَپ
-    ثبت شماره 16 رقمی کارت‌های بانکی خود که خرید با آنها انجام می‌دهند
-    خرید از کسب و کارهای داپ‌اَپی از 129گروه صنفی مختلف و بیش از 4000 فروشگاه در تهران
-    دریافت کش بک در کیف پول اپلیکیشن در فاصله کمتر از یک روز
-    انتقال پاداش نقدی موجود در کیف پول به حساب بانکی بعد از ثبت شماره شبا در اپلیکیشن


داپ‌اَپ در نظر دارد با گسترش این طرح شیوه جدیدی برای کسب درآمد را در اختیار پرستاران عزیز و سایر مردم ایران قرار دهد.


شرکت درنیکا اندیشه پرهام در نظر دارد در کنار پرداخت پاداش نقدی خرید  یا کش بک به هر کاربر، امکان خرید اعتباری را نیز برای آنها فراهم کند. از همین رو در آینده نزدیک به کیف پول هر کاربر اعتباری تخصیص داده شده که می‌تواند ماهانه بدون پرداخت پول تا چندین میلیون تومان از فروشگاه‌‌های عضو پلتفرم داپ‌اَپ خرید کند.


به این ترتیب بدون اینکه هزینه اضافه‌ای پرداخت شود، حتی درآمد جدیدی از محل هر خرید به کیف پول کاربران بر می‌گردد.
به عبارت دیگر کاربران داپ‌اَپ بعد از خرید کالاها و خدمات مختلف با اعتبار تخصیص داده شده می توانند از امکان خرید اعتباری (تسویه در پایان هر ماه) استفاده کنند. اعتبار این کیف‌پول هر ماه مجددا شارژ می‌شود.


عموم مردم شریف کشور می‌توانند با استفاده از طرح کیف پول اعتباری داپ‌اَپ که انقلابی در بخش تسهیلات رفاهی است بدون پرداخت پول از حساب بانکی خود، مبلغ هر خرید را از کیف پول اعتباری اپلیکیشن که هر ماه توسط داپ‌اَپ شارژ می‌گردد، به فروشنده پرداخت نمایند.


طرح کیف پول اعتباری داپ‌اَپ به افزایش قدرت خرید مردم، برنامه‌ریزی بهتر برای پس انداز و تقویت اقتصاد خانواده کمک می‌کند.


همچنین شماره 02188893217 واحد ارتباط با مشتریان شرکت آماده پاسخگویی به درخواست همکاری کسب و کارهای محترم جهت عضویت در خانواده بزرگ داپ‌اَپ، اعلام شرایط اعطای نمایندگی به استان‌ها و سایر امور پشتیبانی می باشد.
نشانی سایت داپ اَپ daapapp.com می باشد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha