سلامت نیوز :رضا کردی در گفت‌وگو با برنا افزود :آموزش زوج های جوان یکی از اقداماتی است که برای پیشگیری طلاق توسط سازمان بهزیستی صورت می گیرد، تا ضمن این که آمار جدایی در جامعه کاهش یابد، زندگی زوج های جوان نیز تقویت شود.

دبیر ستاد ازدواج و امور جهیزیه سازمان بهزیستی کشور در ادامه تصریح کرد : این برنامه به آموزش روابط صمیمانه به زوج های جوان می پردازد تا این افراد ضمن کسب اطلاعات کافی از زندگی مشترک و الزامات آن، شیوه های برخورد با مشکلات را بیاموزند.

کردی همچنین اظهار داشت: زوج های جوانی که حداکثر 7سال از ازدواج آنها می گذرد می توانند در این کلاس ها ثبت نام کرده و نسبت به مسائلی که برای ادامه زندگی مشترک لازم است، آگاهی پیدا کنند.

دبیر ستاد ازدواج و امور جهیزیه سازمان بهزیستی کشور خاطر نشان کرد: این کلاس ها 7 تا 10 جلسه ادامه می یابد و بحث هایی چون شناخت زوج ها نسبت به هم، چگونگی حل اختلاف سلیقه و رسیدن به یک نقطه مشترک و ... توسط اساتید مجرب مطرح و تدریس می شود.

وی در پایان یادآور شد: علاقمندان شرکت در این کلاس های آموزشی می توانند برای اطلاع از چگونگی ثبت نام و تعرفه این کلاس ها به آدرس www.behzisti.ir/PDFs/Entesharat/Ketab/Tarefeh%20Pihgiri  مراجعه کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha