مقدسی با بیان اینكه 20 هزار میلیارد تومان سازمان از دولت طلب دارد بیان داشت: در صورتی كه این بدهی به تأمین اجتماعی پرداخت شود بخش زیادی از مشكل این سازمان حل خواهد شد.

سلامت نیوز :رئیس كمیسیون اجتماعی مجلس گفت: تأمین اجتماعی نمی‌تواند درمان و سایر قسمت‌ها را به دیگر مراكز واگذار كند.

به گزارش فارس، هادی مقدسی در مراسم سالروز تأسیس سازمان تأمین اجتماعی در جمع كاركنان و كارمندان این سازمان اظهار داشت: می‌خواهند تأمین اجتماعی را گوشت قربانی كنند و هر تكه آن را یكی ببرد.

وی ادامه داد: این مجموعه خدمات را خودش ارائه خواهد داد و اجازه نمی‌دهیم قسمت‌های مختلف این سازمان جدا شود.

مقدسی افزود: وزرای مختلف واسطه‌هایی و پیشنهاداتی ارسال می‌كنند مانند ساخت دانشگاه در مناطق ولی ما حق نداریم در تأمین اجتماعی دخل و تصرفی داشته باشیم. چرا كه این سازمان یك نهاد عمومی غیردولتی است.

وی یادآور شد: تأمین اجتماعی یك بخش خصوصی غیردولتی است و باید تقویت شود و دولت نیز موظف است به این سازمان كمك كند.

مقدسی با بیان اینكه 20 هزار میلیارد تومان سازمان از دولت طلب دارد بیان داشت: در صورتی كه این بدهی به تأمین اجتماعی پرداخت شود بخش زیادی از مشكل این سازمان حل خواهد شد.

وی به برنامه پنجم توسعه اشاره كرد و گفت: در برنامه پنجم تمهیداتی علاوه بر اصلاح قانون تأمین اجتماعی در نظر گرفته شده است.

رئیس كمیسیون اجتماعی مجلس بیان داشت: دولت را موظف كرده‌ایم اضافه بر اینكه باری بر دوش تأمین اجتماعی نگذارد مكلف است طی 5 سال برنامه پنجم توسعه بدهی خود را به این سازمان پرداخت كند.

وی به ارائه خدمات درمانی به بیمه‌شدگان سازمان تأمین اجتماعی اشاره كرد و گفت: انتظار ما این است اگر قرار است خدمات درمانی بیمه‌شدگان تأمین شود باید بصورت مناسبی باشد.

مقدسی بیان داشت: ما نمی‌توانیم خدمات درمانی را به وزارتخانه‌هایی بدهیم كه در ارائه خدمات درمانی مشكل دارند.

رئیس كمیسیون اجتماعی مجلس خاطرنشان كرد: تأمین اجتماعی نمی‌تواند درمان و سایر قسمت‌ها را به دیگر مراكز واگذار كند.

وی افزود: مجلس با تمام توان بسیج شده‌ كه این سازمان به عنوان یك الگوی اصل 44 قانون اساسی به كار خود ادامه دهد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha