سلامت نیوز :تاکنون صدهزار ثانیه تیزر با هدف فرهنگ سازی برای کاهش مصرف سیگار از شبکه های سیما در ساعات طلایی پخش شده است.
به گزارش خبرنگار وب دا، رییس شورای سیاستگذاری سلامت سازمان صدا و سیما در هفتمین جلسه ستاد کشوری کنترل دخانیات گفت: تیزرهای مرتبط با مصرف مواد دخانی و سیگار در ساعات طلایی و پربیننده از تمامی شبکه های سیما پخش شده است و برای هیچ کدام از آنها هزینه ای گرفته نشده و به صورت رایگان پخش شده است در حالیکه 5 میلیارد تومان هزینه داشته است.
دکتر آبتین مهدی پور ادامه داد: در حال حاضر 53 تیزر با محتوای دخانیات در صداو سیما ساخته شده است که بدون شک نقش مهمی در افزایش سطح فرهنگ مردم خواهد گذاشت.
وی اظهار داشت: مهم ترین فعالیت های شورای سیاستگذاری سلامت در راستای کاهش مصرف مواد دخانی و سیگار در جامعه شامل ابلاغ ممنوعیت پخش تصاویر مرتبط با دخانیات، ممنوعیت مصرف سیگار توسط نقش اول سریال ها که خوشبختانه تا حدود زیادی کنترل شده است و اثرات آن بر فرهنگ جامعه موثر و بارز است.
رییس شورای سیاستگذاری سلامت سازمان صدا و سیما خاطر نشان کرد: افزایش ساخت و تولید برنامه های مرتبط با مصرف مواد دخانی و افزایش نظارت بر تولید برنامه های تامین سازمان توسط وزارت ارشاد و فرهنگ اسلامی باید در اولویت و در دستور کار قرار گیرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • شادمهر ۱۱:۱۵ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۸
    0 0
    مطالب ارزشمندی ارائه میدین خدا قوت