پنجشنبه ۳۰ تیر ۱۳۹۰ - ۰۹:۰۹
کد خبر: 30529

متاسفانه مردان بسیاری با مشکلاتی نظیر کم شدن مایع منی و یا میزان اسپرم درگیر هستند . در اینجا به ارائه 3 راه حل بی خطر و طبیعی به منظور بهبود و افزایش حجم مایع منی می پردازیم

سه روش آسان برای بهبود کیفیت اسپرم ها
سلامت نیوز :متاسفانه مردان بسیاری با مشکلاتی نظیر کم شدن مایع منی و یا میزان اسپرم درگیر هستند . در اینجا به ارائه 3 راه حل بی خطر و طبیعی به منظور بهبود و افزایش حجم مایع منی می پردازیم :

1 . اولین و مهم ترین چیز برای اینکار مصرف آب است . اگر شما روزانه به میزان لازم آب مصرف نمی کنید بدانید روز به روز مشکلتان جدی تر می شود . توصیه ما مصرف حداقل روزانه 8 لیوان آب و مصرف هرچه کمتر الکل است.

2 . راهکار دوم مصرف روی و چربی است . روی و چربی ها یک عنصر ضروری برای کنترل تولید هورمون جنسی مردانه تستوسترون است . بنابراین در صورتی که بدن شما با کمبود روی مواجه باشد با کاهش تعداد اسپرم مواجه خواهید شد . همچنین کمبود روی باعث بروز مشکلات باروری در شما می شود .
با توجه به مطلعات انجام شده چربی های ضروری مثل امگا 3 توانایی تولید تستوسترون را بالا می برد . چربی های مفید در مواد غذایی نظیر زیتون و آجیل و حبوبات و ... یافت می شود .

3 . مکمل های گیاهی هم می تواند بر کیفیت اسپرم تاثیرگذار باشد . باید مکملهایی را که سرشار از مواد معدنی و مغذی هستند در برنامه روزانه خود بگنجانید . مکملها باید حاوی اسید آمینه ، کارنیتین و ... باشد .
این روشها علاوه بر افزایش تعداد اسپرم ها ، افزایش طول آلت تناسلی ، نعوظ بهتر و طولانی مدت تر  و تحریک پذیری بیشتر همچنین افزایش جریان خون در آلت تناسلی را به همراه خواهد داشت .

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha