ر یک مطالعه علمی پژوهشگران در یافتند که در روابط جنسی بلند مدت برای مردان نوازش و احساس شادی حین رابطه جنسی بسیار پراهمیت است . این در حالیست که زنان به رضایت جنسی بیشتر از مردان اهمیت می دهند .

سلامت نیوز :در یک مطالعه علمی پژوهشگران در یافتند که در روابط جنسی بلند مدت برای مردان نوازش و احساس شادی حین رابطه جنسی بسیار پراهمیت است .
این در حالیست که  زنان به رضایت جنسی بیشتر از مردان اهمیت می دهند . در روابط جنسی و زناشویی چیزی که برای مردان پر اهمیت تر است ، نوازش و بوسیدن توسط همسر است و این امر عملکرد جنسی آنها را بسیار تحت تاثیر قرار می دهد اما زنان برای مدت زمان رابطه جنسی خود اهمیت بیشتری قائل هستند .
به گزارش گروه ترجمه سلامت نیوز ٬جولیا هیمن پژوهشگر و مدیر موسسه  کینسی و استاد روانشناسی دانشگاه  ایندیانا می گوید هنگامیکه صحبت از رضایت جنسی به میان می آید افراد عملکرد جنسی را مد نظر قرار می دهند در صورتیکه گاهی نوازش و ارتباطات شادی بخش برای طرفین مهم تر است.
وی همچنین می گوید تمایلات جنسی یک جنبه بسیار مهم از کیفیت زندگی است . وی همچنین می گوید افراد به دلیل اینکه در میانسالی  روابط جنسی خود را کمتر می کنند دچار افسردگی شده و از زندگی خود راضی نیستند .

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha