پنجشنبه ۳۰ تیر ۱۳۹۰ - ۱۲:۱۶
کد خبر: 30539

بیماران خاص شامل افراد مبتلا به دیابت، ام اس، هموفیلی و سرطانی هستند كه با اجرای قانون هدفمندی یارانه ها، یارانه دارویی آنان حذف نشده و همچنان ادامه خواهد داشت.

سلامت نیوز : بیماران خاص شامل افراد مبتلا به دیابت، ام اس، هموفیلی و سرطانی هستند كه با اجرای قانون هدفمندی یارانه ها، یارانه دارویی آنان حذف نشده و همچنان ادامه خواهد داشت.

معاون وزیر و رئیس سازمان غذا و دارو ضمن بیان این خبردر خصوص اثرات هدفمندی یارانه ها بر روی سایر داروها  افزود: هزینه های جانبی در خصوص داروها مانند نرخ ارز، تدارك ماده اولیه دارو توسط یك گروه كارشناسی بررسی می شود و نتیجه اش در كمیسیون قانونی قیمت كه اعضای آن را وزارت بهداشت و بازرگانی تشكیل می دهند،‌ اعلام می شود.
رییس سازمان غذا و دارو در خصوص یارانه داروهای بیماران خاص گفت:‌ بیماران خاص شامل افراد مبتلا به دیابت، ام اس، هموفیلی و سرطانی هستند كه با اجرای قانون هدفمندی یارانه ها، یارانه دارویی آنان حذف نشده و همچنان ادامه خواهد داشت.
وی در پایان درباره حق فنی داروخانه ها خاطرنشان كرد:‌ تعیین تعرفه فنی داروخانه ها به عهده وزارت بهداشت بوده كه در حال پیگیری است و به زودی مشخص می شود و در حال حاضر در داروخانه های خصوصی و دولتی همان تعرفه های سال گذشته اجرا می شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha