شرایط ثبت نام آزمون لیسانس به پزشکی اعلام شد. کلیه افراد و داوطلبان می توانند بعد از اطلاع از شرایط ثبت نام آزمون لیسانس به پزشکی اقدامات لازم را برای ثبت نام آزمون لیسانس به پزشکی انجام دهند.

شرایط ثبت نام آزمون لیسانس به پزشکی

سلامت نیوز:شرایط ثبت نام آزمون لیسانس به پزشکی اعلام شد. کلیه افراد و داوطلبان می توانند بعد از اطلاع از شرایط ثبت نام آزمون لیسانس به پزشکی اقدامات لازم را برای ثبت نام آزمون لیسانس به پزشکی انجام دهند.

البته به جز کسب اطلاعاتی در رابطه با شرایط ثبت نام آزمون لیسانس به پزشکی آشنایی با منابع آزمون لیسانس به پزشکی نیز برای هر یک از افراد متقاضی الزامی بوده و باید در مورد آن نیز بدانند. در این میان افراد بسیاری هم به جز آشنایی با شرایط ثبت نام آزمون لیسانس به پزشکی به دنبال کسب اطلاعاتی در رابطه با زمان و نحوه ثبت نام در کارشناسی ارشد بدون کنکور پس از اتمام مقطع کارشناسی نیز هستند.
 
از آن جایی که آشنایی دقیق با شرایط ثبت نام آزمون لیسانس به پزشکی برای هر یک از افراد و متقاضی الزامی و مهم به نظر می رسد از این رو یاری خواستن از مشاوری آگاه و خبره در این رابطه بسیار مهم به نظر می رسد. برای سهولت کسب اطلاعاتی در رابطه با شرایط ثبت نام آزمون لیسانس به پزشکی و همین طور منابع آزمون لیسانس به پزشکی می توانید با مشاوران کاردان و حرفه ای ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید.
 
 
جهت اطلاع از شرایط در نظر گرفته شده برای ثبت نام در امتحان لیسانس به پزشکی از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت با مرکز مشاوره ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید.


9099072952 تماس از سراسر کشور و  9099072952 (تماس از استان تهران)
تماس از طریق تلفن ثابت بدون گرفتن کد پاسخگویی از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

قبل از هر گونه اقدامی برای ثبت نام در آزمون لیسانس به پزشکی از شرایط اختصاص داده شده برای این امر اطلاع حاصل کنید
 
اهمیت اطلاع از شرایط ثبت نام آزمون لیسانس به پزشکی چیست؟
ثبت نام آزمون لیسانس به پزشکی برای هر یک از افراد متقاضی تحت شرایطی خاص انجام می شود. شرایطی که هر داوطلب قبل از هر گونه اقدامی برای ثبت نام آزمون لیسانس به پزشکی الزاماً باید از آن ها مطلع شود.


دقت داشته باشید که این شرایط آنقدر مهم هستند که در صورت عدم اطلاع از آن ها انجام هیچ گونه اقدامی برای ثبت نام آزمون لیسانس به پزشکی به هیچ وجه جایز نیست.


در واقع، حتی در صورت نداشتن یکی از شرایط ثبت نام آزمون لیسانس به پزشکی نیز نمی توانید اقدامی برای ثبت نام آزمون لیسانس به پزشکی انجام دهید.
 
 
شرایط ثبت نام آزمون لیسانس به پزشکی برای داوطلبان
در این بخش از نوشته حاضر با ذکر شرایط ثبت نام آزمون لیسانس به پزشکی در خدمت شما دوستان و همراهان عزیز سایت ایران تحصیل هستیم.


. معدل فرد متقاضی ثبت نام آزمون لیسانس به پزشکی به هیچ وجه نباید از شانزده پایین تر باشد.
. داشتن معدل هجده در مدرک دیپلم برای تمامی افراد متقاضی الزامی است.
. برخورداری از مدارک مختلف زبان انگلیسی برای فرد داوطلب ضروری است (آیلتس، تافل، gre و غیره)
. داوطلبانی که مدرکشان از لیسانس نیز بالاتر است هیچ منعی برای ثبت نام آزمون لیسانس به پزشکی ندارند.
. هیچ از افراد ذکور نباید محدودیتی از بابت ثبت نام آزمون لیسانس به پزشکی داشته باشند.
. هر یک از داوطلبان ثبت نام آزمون لیسانس به پزشکی الزاماً نباید سنی بیشتر از بیست و پنج سال داشته باشد.
. کلیه افراد متقاضی الزاماً‌ باید جزء فارغ التحصیلان رشته های گروه ریاضی و تجربی در یکی از مقاطع کارشناسی ناپیوسته و پیوسته باشند.
. هر یک از افراد متقاضی ثبت نام آزمون لیسانس به پزشکی الزاماً‌ باید از شرایط عمومی ادامه تحصیل رایگان در نظام جمهوری اسلامی ایران برخوردار باشند.

مدارک مورد نیاز برای ثبت نام داوطلبان در آزمون لیسانس به پزشکی
 هر یک از افراد متقاضی برای ثبت نام آزمون لیسانس به پزشکی نیاز به تهیه مدارکی بسیار مهم نیز دارند. در ادامه این بخش با ذکر این مدارک مهم در خدمت شما دوستان و همراهان عزیز سایت ایران تحصیل هستیم.
 .آپلود عکسی در اندازه 4×3
 .ارائه تصویری از کارت ملی و همین طور کلیه صفحات شناسنامه فرد متقاضی
. مشمولان طرح نیروی انسانی الزاماً باید مدرکی دال بر معافیت و یا پایان دوران طرح خود را ارائه دهند.
 .تحویل کارت معافیت دائم و همین طور کارت پایان خدمت سربازی برای افراد متقاضی الزامی است.
 .ارائه مدرکی دال بر معدل دوران کارشناسی در رشته های مورد نیاز برای پذیرش و قبولی
. تحویل مدرکی دال بر معدل کل دوران دیپلم مقطع متوسطه
ارائه برگه ثبت نام آزمون لیسانس به پزشکی همراه با عکس الصاق شده ای بر روی آن.
. واریز مبلغی معادل صد هزار تومان به وسیله سامانه ثبت نام.
.تحویل مدارک مختلف زبان  (GRE،  TOEFL و یا IELTS )
 
زمان در نظر گرفته شده برای ثبت نام آزمون لیسانس به پزشکی
به جز کسب اطلاعاتی در رابطه با شرایط ثبت نام آزمون لیسانس به پزشکی آشنایی دقیق با زمان در نظر گرفته برای ثبت نام آزمون لیسانس به پزشکی نیز برای هر یک از افراد متقاضی ثبت نام الزامی و مهم به نظر می رسد.
در رابطه با زمان ثبت نام آزمون لیسانس به پزشکی در سال جاری باید عرض کنیم که در حال حاضر ثبت نام آزمون لیسانس به پزشکی از تاریخ ششم دی ماه سال جاری آغاز شده است و متقاضیان می توانند تا تاریخ ششم بهمن ماه سال آینده برای ثبت نام اقدام فرمایند.
 
 
چگونه می توان برای ثبت نام برای آزمون لیسانس به پزشکی اقدام کرد؟
آشنایی با نحوه و چگونگی ثبت نام آزمون لیسانس به پزشکی برای هر یک از افراد متقاضی ثبت نام در این دوره الزامی و مهم به نظر می رسد.
در صورت عدم اطلاع از نحوه ثبت نام آزمون لیسانس به پزشکی در ادامه این نوشته جامع با ما همراه باشید.
در رابطه با نحوه ثبت نام آزمون لیسانس به پزشکی باید عرض کنیم که این امر به صورت اینترنتی و بدون نیاز به مراجعه حضوری برای افراد متقاضی انجام می شود.


در واقع، هر یک از داوطلبان می توانند برای ثبت نام آزمون لیسانس به پزشکی وارد سامانه ای تحت عنوان education.tums.ac.ir  شده و اقدامات لازم را برای انجام ثبت نام در این سامانه انجام دهند.
دقت داشته باشید که ثبت نام در سامانه رسمی معاونت آموزشی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی تهران به نشانی education.tums.ac.ir  با طی مراحلی برای هر یک از افراد متقاضی صورت می گیرد.  
. در قدم اول برای ثبت نام آزمون لیسانس به پزشکی الزاماً باید از طریق مرورگر گوگل خود وارد سامانه ای به نشانی education.tums.ac.ir  شوید و بعد از ورود به آن بر روی گزینه چهاردهمین دوره پذیرش دانشجوی پزشکی مقطع کارشناسی کلیک بفرمایید.


. با کلیک بر روی گزینه ذکر شده در بالا نوبت به کلیک بر روی گزینه ای به نام اینجا در سامانه ثبت نام آزمون لیسانس به پزشکی می رسد.
. در مرحله بعدی باید بر روی گزینه ای تحت عنوان شروع ثبت نام جدید برای آزمون کارشناسی به پزشکی کلیک کرده و وارد صفحه بعدی شوید.
. در قدم بعدی فرمی برای شما نشان داده می شود که باید برای درج اطلاعات هویتی و همین طور شخصی خود اقدامات لازم را انجام دهید.
از میان این اطلاعات می توان به تاریخ تولد، کد ملی، نام و نام خانوادگی، وضعیت شغلی، جنسیت و همین طور شهر محل صدور شناسنامه اشاره کرد.


. با تکمیل فرم بالا نوبت به درج محل اقامت داوطلب و همین طور سوابق تحصیلی وی می رسد.


. در انتهای ثبت نام آزمون لیسانس به پزشکی نوبت به آپلود کلیه مدارک مورد نیاز برای ثبت نام ازمون لیسانس به پزشکی می رسد که باید همه مدارک درخواستی را در سامانه بارگذاری فرمایید.


. با بارگذاری کلیه مدارک درخواستی نوبت به کلیک بر روی گزینه ای تحت عنوان تأیید و ورود به سامانه پرداخت می رسد.
. در صفحه بعدی باز شده می توانید مبلغ پرداختی برای ثبت نام را ملاحظه بفرمایید که باید به وسیله کارت عابر خود آن را واریز کرده و کد رهگیری را از سامانه ثبت نام دریافت کنید.
 
 
برای آشنایی با شرایط سنی اعلامی برای ثبت نام در امتحان لیسانس به پزشکی از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت با مرکز مشاوره ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید.


9099072952 تماس از سراسر کشور و  9099072952 (تماس از استان تهران)
تماس از طریق تلفن ثابت بدون گرفتن کد پاسخگویی از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha