پنجشنبه ۳۰ تیر ۱۳۹۰ - ۱۵:۰۷
سلامت نیوز : غلامرضا قورزایی پیش از ظهر امروز در نشستی با اعضای شورای اسلامی هامون شهر اظهار داشت: چهار شبانه‌روز است كه آب شرب هامون شهر به طور كامل قطع شده و مردم منطقه در انتظار قطره‌ای آب شرب به سر می‌برند.
به گزارش سلامت نیوز به نقل از فارس وی افزود: پیش از این نیز آب در این منطقه نوسان داشت و جیره‌بندی می‌شد اما به هر حال در ساعاتی از شبانه‌روز آب برای مردم مهیا بود، متأسفانه چهار روز است كه آب شرب مردم منطقه قطع شده به گونه‌ای كه برای انجام كارهای روزانه و سطحی از آب نهرها و زهكش‌ها استفاده می‌كنند كه آلوده بوده و ممكن است بیماری‌های خطرناكی ایجاد شود.
رئیس شورای اسلامی هامون شهر ادامه داد: با توجه به گرمای شدید، توفان‌های شن و ماسه بادی‌ها، اوضاع فعلی این شهر بسیار بغرنج است.
قورزایی از مسئولان آبفای شهری زابل خواست با توجه به مراجعه بیش از حد مردم به اعضای شورای شهر و گله و شكایات مختلف آنها مبنی بر نبود آب، هرچه زودتر اقدام كرده و به موضوع رسیدگی كنند زیرا این امر از توان و طاقت مردم خارج شده و به ستوه آمده‌اند.
وی تصریح كرد: مسئولان وعده داده‌اند از طریق تانكر، آب مورد نیاز مردم منطقه را تأمین كنند اما این امر در حد حرف و سخن باقی مانده و هنوز اجرایی و عملی نشده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha