شنبه ۱۳ دی ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۲
کد خبر: 305602

ریزش ‌موی ‌سر در خانم‌ها یک پدیده شایع است و بیشتر کسانی که این مشکل را دارند، به‌دنبال راه‌هایی برای رشد مجدد مو هستند. اگر شما هم دچار ریزش مو هستید و به‌دنبال یک راه درمان می‌گردید، حتما اسم مزوتراپی به گوش‌تان خورده‌است.اما مزو‌تراپی موی سر چیست و چقدر در درمان ریزش مو موثر است؟ در ادامه به بررسی این نکات خواهیم پرداخت.

همه آن‌چه که راجع ‌به مزوتراپی مو باید بدانید

سلامت نیوز:ریزش ‌موی ‌سر در خانم‌ها یک پدیده شایع است و بیشتر کسانی که این مشکل را دارند، به‌دنبال راه‌هایی برای رشد مجدد مو هستند. اگر شما هم دچار ریزش مو هستید و به‌دنبال یک راه درمان می‌گردید، حتما اسم مزوتراپی به گوش‌تان خورده‌است.اما مزو‌تراپی موی سر چیست و چقدر در درمان ریزش مو موثر است؟ در ادامه به بررسی این نکات خواهیم پرداخت.

 مزوتراپی مو چیست ؟

به گزارش سلامت نیوز به نقل از روزنامه خراسان ،مزوتراپی یک روش مکمل و جایگزین است که با تزریق به لایه درم پوست(لایه میانه پوست ) انجام می‌شود.در این روش مواد معدنی، ویتامین‌ها، پروتئین‌ها و برخی از آنتی‌اکسیدان‌ها به فولیکول‌ مو که در لایه میانی پوست قرار دارد تزریق می‌شود. 

مزوتراپی برای چه کسانی‌است؟

مزوتراپی برای همه گروه‌های سنی و زنان و مردانی که دچار ریزش مو هستند انجام می‌شود. نکته قابل توجه در باره مزوتراپی این است که شما باید ریزش مو داشته باشید و برای افرادی که کم ‌پشتی ارثی دارند روش کارآمدی محسوب نمی‌شود.

 مزایای مزوتراپیمو

مزوتراپی به صورت محلی به پوست‌سر تزریق می‌شود از این رو برای افرادی که فقط در بعضی نقاط سر ریزش دارند، بسیار  کاربردی‌ است.مواد مغذی به‌صورت مستقیم به فولیکول مو تزریق می‌شوند و از این‌ لحاظ نتیجه بخشی زیادی خواهد داشت .در مدت زمان کوتاهی تاثیر این روش را خواهید دید و موی سر شما براق‌تر و ضخیم‌تر خواهد شد .این روش نسبت به روش‌های دیگر کم‌هزینه‌تر است و درصد موفقیت در آن بالاست . 

معایب مزوتراپی مو

روش فقط در افرادی که دچار ریزش موی ناشی از کمبود مواد معدنی باشند تاثیر دارد و برای کم‌پشتی‌های ارثی روش موثری نخواهد بود.تعداد جلسات مزوتراپی باید حداقل تا سه بار تکرار شود.ممکن است پوست سر شما به مواد‌مزوتراپی حساسیت نشان دهد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha