همه افراد زیبایی را دوست دارند و در پی زیبا شدن هستند. برخی در پی زیبایی چهره؛ برخی دیگر خرید خانه زیبا؛ برخی خرید ماشین زیبا و برخی نیز به دنبال لبخند زیبا می‌باشند. هدف از برپایی کمپین زیبایی جالب مختصص ارتودنسی دکتر داوودیان؛ فرهنگ سازی داشتن دندان و دهانی سالم و لبخند زیبا می‌باشد

کمپین زیبایی جالب،متخصص ارتودنسی دکتر داوودیان

سلامت نیوز:همه افراد زیبایی را دوست دارند و در پی زیبا شدن هستند. برخی در پی زیبایی چهره؛ برخی دیگر خرید خانه زیبا؛ برخی خرید ماشین زیبا و برخی نیز به دنبال لبخند زیبا می‌باشند.

هدف از برپایی کمپین زیبایی جالب مختصص ارتودنسی دکتر داوودیان؛ فرهنگ سازی داشتن دندان و دهانی سالم و لبخند زیبا می‌باشد. امروزه اولین چیزی که در چهره افراد جلب توجه می‌کند؛ لبخند زیبا می‌باشد.

لبخند قدرتی دارد که می‌تواند روحیه افراد را شاداب؛ انگیزه و اعتماد به‌نفس را به طرز شگفت‌انگیزی افزایش دهد. در صورتی این لبخند می‌تواند زیبا باشد که شما از دندان‌های یکدست؛ صاف و سفید برخوردار باشید. اگر دندان‌های شما نامنظم و نامرتب هستند به‌طوری که یکی پشت دیگری جا خوش کرده است؛ یا به هر دلیلی رنگ آن‌ها تغییر کرده است؛ هرگز نگران نباشید.

با مراجعه به کلینیک سیمادنت راه‌های زیادی برای ترمیم و زیبا کردن دندان‌های شما وجود دارد.


جوایز کمپین لبخند زیبا
هر ماه به چهارده عضو کمپین جوایز زیر تقدیم می شود که از سوی برندگان قابل اعطا به غیر نیز می باشد


1.    یک برنده درمان ارتودنسی ثابت دو فک (به ارزش ۲۰ تا ۳۰ میلیون‌ تومان)
2.    یک برنده ۱۰ واحد لمینیت دندان های بالا (به ارزش ۲۰ میلیون تومان)
3.    دو برنده ایمپلنت سوییسی اشترومن تک دندان ( به ارزش ۱۰ میلیون تومان)
4.    ده برنده بلیچینگ یا سفید کردن دندان (به ارزش ۲ میلیون تومان)
جهت مشاهده ویدئو آموزشی شرکت در کمپین لبخند زیبا بر روی آموزش شرکت در کمپین کلیک کنید.

 

ارتودنسی و لبخند زیبا

کلینیک سیما دنت با حضور دکتر داوودیان متخصص ارتودنسی ؛ در کوتاهترین زمان دندان‌های شما را منظم و یکدست می‌کند. گاهی ممکن است بر اثر اتفاق دندان خود را از دست بدهید؛ این مجموعه با حضور دندانپزشکانی کارآمد می‌توانند به راحتی دندان جای‌گزین؛ بسیار شبیه به دندان خودتان را برای شما قرار دهند. خدمات دندانپزشکی این مجموعه بسیار زیاد می‌باشد.

در صورتی‌که دندان شما نیاز به ترمیم داشته باشد؛ کلینیک سیما دنت بهترین پیشنهادات را به شما می‌دهند و با تایید نهایی مشکلات شما را رفع می‌کنند. شما نیز می‌توانید با لبخند زیبا در جمع میلیونی کمپین زیبایی جالب متخصص ارتودنسی دکتر داوودیان شرکت کنید و از جوایز نفیس آن بهره‌مند شوید.

در نظر داشته باشید این کمپین برای افراد خاص از یک قشر جامعه نمی‌باشد. همه افراد در هر سن و قشری می‌توانند در این کمپین زیبایی شرکت کنند. مهم لبخند زیبای شما می‌باشد.

دندان منظم؛ سفید و زیبا

اگر به اطراف خود نگاه کنید؛ به وضوح مشاهده می‌کنید که در اولین ملاقات آن‌چه در چهره؛ بیش از بقیه اعضاء به چشم می‌آید لبخند زیبا است. این لبخند با دندان‌های سفید؛ منظم؛ یکدست و همچنین لثه خوشرنگ ارتباط مستقیمی دارد.

چنان‌چه دندان‌ها از یکدیگر فاصله داشته باشند؛ یا به هم چسبیده و در هم فشرده  باشند؛ با لبخند زدن دیگر زیبایی وجود ندارد که به چشم بیاید. امروزه شناخت انسان‌ها بر اساس ظاهر افراد و در عرض چند دقیقه صورت می‌گیرد.

در واقع شما با منظم کردن دندان‌هایتان و از بین بردن فاصله بین آن‌ها تغییر زیادی در چهره خود ایجاد می‌کنید. به‌گونه‌ای این زیبایی لبخند در برخی افراد  باعث ارتقاء مسیر شغلی و به دست آوردن موقعیت‌های مناسب برای آن‌ها می‌شود.

کلینیک سیما دنت با ایجاد کمپین زیبایی جالب متخصص ارتودنسی دکتر داوودیان شما را به داشتن دندان زیبا و لبخند جذاب دعوت می‌کند.

ارتودنسی و لبخند زیبا

ممکن است برخی افراد با سوالات گوناگونی روبرو شوند و با وجود نامنظم بودن دندان‌های خود از مراجعه به کلینیک دندانپزشکی و متخصص ارتودنسی بترسند. کلینیک سیما دنت به صورت حضوری و غیر حضوری به شما عزیزان مشاوره می‌دهند و آماده پاسخ‌گویی به سوالات شما می‌باشند.

شما با مراجعه حضوری نیز می‌توانید از وضعیت دندان‌های خود و نوع ترمیم آن اطلاع یابید. در برخی مواقع متخصص ارتودنسی تشخیص می‌دهد که لازم است برای این‌کار دندان شما کشیده شود.

در برخی موارد نیز نیازی به این کار نمی‌باشد. هدف متخصص از مشورت با شما و توضیح در مورد شرایط دندان‌هایتان این است که دندان‌های زیبا و یکدستی را برای شما به‌وجود آورد؛ تا بتوانید لبخند زیبا و جذابی داشته باشید.

کمپین زیبایی جالب متخصص ارتودنسی دکتر داوودیان در نظر دارد به شما عزیزانی که در این کمپین شرکت می‌کنید؛ به قید قرعه جوایز ویژه و نفیسی را اهدا کند.

ارتودنسی

کمپین زیبایی جالب متخصص ارتودنسی دکتر داوودیان با در نظر گرفتن جوایزی نفیس همه شما را به شرکت در این کمپین دعوت می‌کند. این کمپین لبخند زیبای شما را می‌طلبد و با حضور گرم شما؛ ماهانه به چهارده نفر از  اعضاء این کمپین بزرگ جایزه تقدیم می‌کند. تاکید می‌کنیم این کمپین به گروه خاصی تعلق ندارد.

همه شما عزیزان می‌توانید عضوی ازاین کمپین باشید و با لبخند زیبا و جذاب؛ شادابی را به اطرافیان خود هدیه کنید. تمام مجموعه کلینیک سیما دنت بی‌صبرانه منتظر حضور گرم شما می‌باشند. شما می‌توانید خانواده؛  اطرافیان؛ دوستان و آشنایان خود را به حضور در کمپین دکتر داوودیان متخصص ارتودنسی دعوت کنید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha