چین بعد از گذشت ۵ ماه مجددا شاهد بزرگترین افزایش روزانه موارد ابتلا به کوید ۱۹ بوده است و استان هوبی شاهد رشد آمار ابتلا است.

آمار کرونا بعد از ۵ ماه دوباره در چین رو به افزایش است

سلامت نیوز: چین بعد از گذشت ۵ ماه مجددا شاهد بزرگترین افزایش روزانه موارد ابتلا به کوید ۱۹  بوده است و استان هوبی شاهد رشد آمار ابتلا است.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از شفقنا به نقل از رویترز استان هوبی ۸۲ مورد جدید را شناسایی کرده است. آخرین بار در ۳۰ جولای این کشور ۱۲۷ مورد ابتلا ثبت کرده است. اگرچه موارد جدید گزارش شده در مقایسه با روزهای شیوع بیماری در اوایل سال ۲۰۲۰ قابل مقایسه نیست اما مقامات این کشور برای جلوگیری از گسترش بیماری و جلوگیری از یک موج دیگر با شدت عمل می کنند.
مرکز استان هوبی و مرکز شیوع جدید کرونا در این استان، در قرنطینه است و مردم و وسایل نقلیه از خروج از شهر منع شده اند و حمل و نقل عمومی در این شهر نیز متوقف شده است.در این گزارش آمده است که در هر خانواده در این شهرستان  هر سه روز یک بار یک نفر می تواند برای خرید مایحتاج خود از خانه خود خارج شود.
تعداد کل موارد تایید شده کوید ۱۹ در سرزمین اصلی چین اکنون ۸۷۵۳۶ مورد است ، در حالی که تعداد قربانیان بدون تغییر همچنان ۴،۶۳۴ نفر است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha